کد خبر : 71543
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

تلاش دشمن سست کردن بنیان خانواده و هویت زن ایرانی اسلامی است

تلاش دشمن سست کردن بنیان خانواده و هویت زن ایرانی اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: تمام تلاش غربی‌ها این است که بنیان خانواده و هویت زنان ایرانی را سست کنند و این برای جامعه اسلامی یک زنگ هشدار است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح شنبه در همایش ستاد استانی نهضت پیشرفت زنان با بیان اینکه دشمن، خانواده ایرانی و اسلامی را هدف قرار داده است و با توطئه تزلزل بنیان خانواده مواجه هستیم، اظهار کرد: همه باید برای استحکام بنیان خانواده تلاش کنیم و اجازه ندهیم و آگاه باشیم که دشمن به بنیان مهم خانواده صدمه وارد نکند.

وی با تاکید بر اینکه غربی‌ها هویت اصیل زن ایرانی را نشانه گرفته‌اند، افزود: متأسفانه شاهد افزایش نرخ رشد طلاق در جامعه هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دشمن دوست دارد که ایران مادران و زنان بی هویت داشته باشد، گفت: شبکه‌های متعدد خارجی با تولید انواع فیلم‌ها و سریال‌های خانوادگی که در آن خیانت به خانواده موج می‌زند، تا مادران و زنان ایرانی هویت فرهنگی خود را از دست بدهند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دشمن برای اینکه هویت زنان را از بین ببرد بحث برتری جسمی و جنسی زن را به راه انداخته است، اظهار کرد: مردان تاریخ ساز عالم از زنانی پاک و در محیط‌هایی عفیف به دنیا آمده‌اند.

وی، ادامه داد: زنان می‌توانند با قدرت ملکوتی خود بزرگانی تربیت کرده و به جامعه تحویل دهند و یکی از آن بزرگان سردار دل‌ها سردار سلیمانی است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه زنان دارای جایگاه با اهمیت در دین مقدس اسلام هستند، افزود: دشمن با به راه انداختند جنگ فرهنگی در حال توطئه است و نهضت پیشرفت زنان باید جدی گرفته شود و از ضروریات جامعه روز ما است.

وی با بیان اینکه تمدن شهوت پرست غربی نمی‌تواند تحمل کند که زن و مادر ایرانی پیشرفت کند، گفت: نقش زنان در تمدن الهی و اسلامی همواره در سخنان حضرت امام خمینی (ره) به زیباترین شکل ممکن بیان شده است که مرد از دامن زن به معراج می‌رود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه برای حفظ هویت زنان باید شبکه و جمع مومنانه شکل بگیرد، اظهار کرد: انتظاری که از واحد خواهران می‌رود این است که خواهران مومنه را شناسایی کرده و از ظرفیت آنان در راه گسترش دین مقدس اسلام و نهضت دینی بهره برد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه استان گیلان پیرترین استان کشور است و زنان مومنه باید در این استان برای گسترش و رشد جمعیت نقش آفرینی کنند. گفت: متأسفانه در نرخ رشد جمعیت استان گیلان با کاهشی قابل توجه در رتبه اول قرار داشته و باید به این موضوع توجه جدی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، تصریح کرد: فرزند آوری از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه اساسی شود زیرا زوجین باید فرزندان صالح و سالم داشته باشند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار