کد خبر : 76915
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام گیلان:

توزیع ۷۲۰‌ تن گوشت و مرغ منجمد در گیلان

توزیع ۷۲۰‌ تن گوشت و مرغ منجمد در گیلان

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام گیلان با اشاره به توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز در این استان گفت: مصرف گوشت قرمز و مرغ منجمد یکی از نیازهای اساسی مردم بوده و با پیگیری‌های به عمل آمده ۱۶۰ تن گوشت قرمز و ۵۶۰ تن مرغ منجمد در بین مردم توزیع شده‌است.

به گزارش گیلانستان، سید محمد سید محمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تنظیم بازار در حوزه دام و طیور یکی از اولویت‌های دامپزشکی در گیلان است، اظهار کرد: شرکت پشتیبانی دام و طیور برای تنظیم بازار در این حوزه برنامه ویژه داشته و این شرکت بنابر وظیفه خود اقلام پروتئینی استان را تأمین می کند.

وی با اشاره به توزیع گوشت مرغ منجمد وارداتی در بین مردم با قیمت مناسب گفت: بر اساس آخرین آمار ۵۶۰ تن گوشت مرغ منجمد وارداتی با قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار تومان برای توزیع کنندگان و قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان برای مصرف کنندگان توزیع می‌کند.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام گیلان مصرف گوش قرمز را یکی از نیازهای اساسی مردم دانست و افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده ۱۶۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۰۰ هزار تومان برای توزیع کنندگان و قیمت هر کیلوگرم ۱۱۵ هزار تومان برای مصرف‌کنندگان تامین شده است.

محمدی از توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای در شهر رشت خبر داد و گفت:در دیگر شهرستان‌ها مثل ماسال، رضوانشهر، شفت، آستارا و انزلی بخشی از سهمیه خود را دریافت کرده و در حال توزیع است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار