کد خبر : 57960
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در گیلان برگزار می‌شود

جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: در راستای قدردانی از خدمات و زحمات هیات‌های مذهبی استان، جشنواره‌ای رسانه‌ای با عنوان «حبیب» برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح امروز در گفت‌وگو با روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه امسال وجود ویروس کرونا در کشور برگزاری برنامه‌های عزاداری ایام محرم و صفر را دچار تغییر کرد، اظهار داشت: مردم با وجود شرایط نامناسب ویروس کرونا در جامعه بار دیگر ارادت خود را به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) به خوبی نشان دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فعالیت‌های مجاهدانه هیات‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در ایام محرم، تصریح کرد: گروه‌های جهادی، هیات‌های مذهبی و عموم مردم در برنامه‌های کمک مومنانه، مس
مواسات و ایام عزاداری محرم در کنار یکدیگر به خدمات‌رسانی پرداختند.

وی با بیان اینکه قدردان مردم و هیات‌ها در ایام محرم برای برگزاری باشکوه مراسم‌های عزاداری هستیم، گفت: در راستای قدردانی از خدمات و زحمات هیات‌های مذهبی استان، جشنواره‌ای رسانه‌ای با عنوان «حبیب» برگزار می‌شود.

مهدوی با تاکید بر اینکه نحوه و شرایط شرکت در جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در روزهای آینده از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) سال‌جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار