کد خبر : 75054
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400- 33: 8

انتصاب یک جوان مومن انقلابی؛

جواد شفیعی سکاندار اداره‌کل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان شد

جواد شفیعی سکاندار اداره‌کل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان شد

استاندار گیلان تأکید کرد که با انجام بررسی‌های کارشناسانه در حوزه ارتقاء تقسیمات کشوری، برای گره‌گشایی از امور مردم و ارائه خدمات مناسب و شایسته به آنان تلاش و کوشش صورت گیرد.

به گزارش گیلانستان، در جلسه‌ای که صبح امروز (یکشنبه) در دفتر استاندار گیلان برگزار گردید؛ جواد شفیعی‌ثابت به‌عنوان سرپرست اداره‌کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان معرفی شد.

اسدالله عباسی استاندار در این جلسه با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه‌زهرا (س) و روز زن، آن صدیقه طاهره را الگوی متعالی زنان عنوان کرد.

وی تغییرات در نیروی انسانی را امری طبیعی برای پیشبرد بهتر سیاست‌ها و برنامه‌ها در راستای فعال‌سازی بدنه ستادی و صف عنوان کرد.

استاندار گیلان قبول مسئولیت را امری سترگ و سنگین خواند و گفت: سربلندی در هر جایگاهی و تلاش برای جلب رضایت مردم، مهمترین موضوعی است که باید به آن توجه داشت.

وی با اشاره به شرح وظایف و مأموریت های اداره‌کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، مدیریت موضوعات مرتبط با انتخابات و امور سیاسی، هم‌افزایی و اهتمام به رفع مشکلات به‌ویژه مسائل مرتبط با مردم را مورد تأکید قرار داد.

دکتر عباسی همچنین به تقسیمات کشوری در حوزه استان اشاره و تصریح کرد: در هر جایی که تقاضای مردمی مطرح بود، با انجام بررسی های کارشناسانه در حوزه ارتقاء تقسیمات، برای گره‌گشایی از امور مردم و ارائه خدمات مناسب و شایسته به آنان کوشش کنید.

در پایان این جلسه با قدردانی از مجید هاشم پور، جواد شفیعی ثابت به عنوان سرپرست اداره‌کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان معرفی شد. او در کارنامه خود مشاور جوان استاندار و رئیس گروه مشاوران جوان و خانه جوان گیلان، فرمانداری شهرستان شفت، مدیرکلی پدافند غیرعامل استانداری و دبیر کانون خدمت رضوی آستان قدس رضوی گیلان را دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار