کد خبر : 26295
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1397- 58: 10

“حامد کوچک‌زاده” شهید شاخص سال ۹۷ بسیج رسانه گیلان معرفی شد

“حامد کوچک‌زاده” شهید شاخص سال ۹۷ بسیج رسانه گیلان معرفی شد

شهید مدافع حرم “حامد کوچک‌زاده” به‌عنوان شهید شاخص بسیج رسانه گیلان در سال ۹۷ معرفی شد.

به گزارش گیلانستان، محسن جعفری مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان ضمن حضور در منزل شهید مدافع حرم “حامد کوچک‌زاده” وی را به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه گیلان در سال ۹۷ معرفی کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان در این دیدار با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه هر سال یک شهید را به عنوان شهید شاخص انتخاب کرده و برنامه‌های خود را با محوریت آن شهید برگزار می‌کند گفت: امیدوار هستیم شهدا چراغ راه ما باشند.

جعفری با اشاره به معرفی شهید “سید محمد اسحاقی” و شهید “سید اسماعیل سیرت‌نیا” طی دو سال گذشته به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه گیلان اظهار داشت: طبق فرموده امام راحل شهدا شمع محفل بشریت هستند.

وی با تاکید بر اینکه آرامش، امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی به واسطه ایثار، فداکاری و شجاعت شهدا به وجود آمده است افزود: شهدای مدافع حرم شهدایی بودند که وجود امام خمینی(ره) را درک نکردند اما هیچ تفاوتی میان آن‌ها و جوانان انقلابی اوایل انقلاب وجود ندارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به شباهت‌های موجود میان شهدا دفاع مقدس و شهدا مدافع حرم گفت: اوایل پیروزی انقلاب شرایط به گونه‌‌ای بود که بسیاری از افراد مشتاق خدمت در نظام جمهوری اسلامی بودند و خیلی از افراد نیز با دیدن امام راحل وارد مسیر انقلاب شدند.

جعفری با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب تهمت‌های فراوانی از سوی معاندان و رسانه‌های استکباری به نظام و انقلاب اسلامی زده شده است ابراز داشت: در برخی موارد دشمنان انقلاب این شبهه را ایجاد می‌کنند که شهدای ما به اجبار وارد میادین جنگ شدند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند، شهدای ایران اسلامی را به این امر متهم می‌کنند که برای دریافت پول و یا رسیدن به موقعیت شغلی به جنگ رفتند اعلام کرد: این دشمنان در برخی موارد شهدای ما را فاقد جایگاه اجتماعی و به عنوان افرادی منزوی معرفی می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان وجود شهدایی مانند “شهید باکری” و “شهید چمران” را از جمله دلایل کذب بودن سخنان دشمنان انقلاب دانست و گفت: دشمن در طول این سال‌ها سیاست‌های مختلفی را علیه انقلاب اتخاذ کرده و در تمام آن‌ها نیز شکست خورده است.

جعفری با بیان اینکه با وجود گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب همچنان هیچ خللی در مسیر آن ایجاد نشده است خاطرنشان کرد: دشمن در بسیاری از اوقات تلاش می‌کند تا میان نسل جدید و قدیم انقلاب فاصله ایجاد کرده تا تفکرات انقلابی آن‌ها را تغییر دهد.

وی با تاکید بر اینکه بروز شهدای مدافع حرم سبب تکرار تاریخ و رخ‌نمایی نسل جوان انقلاب شد ابراز داشت: دفاع از حرم تنها دفاع از حریم اهل بیت نبود بلکه دفاع از ارزش‌های اسلامی و حمایت از مسلمانان مظلوم بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان حمایت از مظلومان و ایستادگی در برابر استکبار را یکی از وظایف مسلمانان دانست و اظهار داشت: معاندان انقلاب توانایی درک هدف شهدای مدافع حرم را ندارند.

جعفری شهدای مدافع حرم را شهدای مظلومی دانست که به آن‌ها اتهام دنیاطلبی و حضور در میدان جنگ برای کسب پول زده شد و افزود: همه مردم امروز می‌دانند که این حرف دشمنان دروغی بیش نیست.

وی با بیان اینکه اتهام زنندگان به شهدای مدافع حرم حاضر نیستند حتی با دریافت مبالغ زیادی پول به مناطق جنگی اعزام شوند عنوان داشت: این امر اصلاً عقلانی نیست که فردی به‌خاطر پول از زندگی، همسر و فرزندانش بگذرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان جمهوری اسلامی ایران را امن‌ترین کشور دنیا دانست و خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که در بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکایی و کشورهای منطقه امنیت وجود ندارد‌.

جعفری با اشاره به سکوت جامعه جهانی در مقابل ناامنی‌های موجود در دنیا عنوان داشت: امروز شاهد هستیم که کشورهای مدعی حقوق بشر خودشان ناقض حقوق بشر هستند و با کمال وقاحت ما را متهم می‌کنند.

وی امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا و فداکاری‌های نیروهای نظامی و انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: حضور امثال شهید “کوچک‌زاده”‌ها در جبهه‌های مقاومت برای دفاع از کشور خودمان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اعلام اینکه امروز دشمن به دنبال ناامن کردن منطقه و تغییر حاکمیت در ایران است تصریح کرد: بروز گروه‌های تروریستی در منطقه نتیجه همین اقدامات آن‌ها است.

جعفری کشورهای استکباری را به عنوان عامل ایجاد گروه‌های تروریستی در منطقه معرفی کرد و عنوان داشت: این کشورهای به طور کامل در زمینه‌های مالی و تسلیحاتی از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در طول دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران نیز در اختیار دشمن قرار نگرفت خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس تمام دشمنان علیه ایران متحد شده بودند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه جنگ هزینه‌های بسیاری را بر کشور تحمیل کرد اظهار داشت: حضور شهدای مدافع حرم در جبهه‌های مقاومت به این دلیل بود که چنین هزینه‌هایی مجددا برای کشور ایجاد نشود.

جعفری شهید مدافع حرم “حامد کوچک‌زاده” را یکی از نخبگان و فعالان فرهنگی دانست و ابراز داشت: این شهید بزرگوار در حوزه‌های فرهنگی مانند ترویج کتابخوانی همواره پیشتاز بود.

وی با اشاره به حضور شهید “کوچک‌زاده” در شرایط مقابله با فتنه خاطرنشان کرد: شهادت شهیدی مانند شهید “بابک نوری” باعث شد تا دشمنان ما پاسخ اتهامات خودشان را بگیرند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان ضمن کسب اجازه از خانواده شهید “کوچک‌زاده” این شهید را به عنوان شهید شاخص سال ۹۷ این سازمان معرفی کرد و گفت: تمام برنامه‌های این سازمان در سال ۹۷ با نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود‌.

همسر شهید “کوچک‌زاده” نیز در این دیدار با اشاره به دغدغه‌مندی شهید کوچک‌زاده در حوزه‌های فرهنگی تصریح کرد: شهید “کوچک‌زاده” در یادداشت‌ آخرش تاکید بسیاری بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی کرده بود.

وی با بیان امیدوارم انتخاب شهید “کوچک‌زاده” به‌عنوان شهید شاخص بسیج رسانه گیلان تاثیر مثبتی در حوزه فرهنگی داشته باشد گفت: پس از شهادت “حامد” به خودم گفتم که چه خوب شد که او اینگونه از دنیا رفت وگرنه از دغدغه فرهنگی از دنیا می‌رفت.

همرزم و باجناق شهید “کوچک‌زاده” نیز در این دیدار وجهه فرهنگی شهید “کوچک‌زاده” را بسیار مقدم‌تر بر وجهه نظامی او دانست و افزود: نقش اجتماعی این شهید بزرگوار قطعاً برای بسیجیان راهگشا است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار