کد خبر : 63433
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان:

حل مشکلات کشور در گرو انتخاب مدیران ساده زیست و خدوم است

حل مشکلات کشور در گرو انتخاب مدیران ساده زیست و خدوم است

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان بااشاره به اینکه باید مردم باور کنند انتخابات راه حل مشکلات است، گفت: انتخاب مدیران ساده زیستی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گیلانستان، سیاوش آقاجانی عصر یکشنبه در نخستین نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه در انتخابات رسیدن به یک لیست واحد مدنظر این شورا قرار دارد، گفت: فعالیت شفاف هدف فعالیت ما است تا مردم خروجی شورای ائتلاف را پذیرا باشند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان با بیان اینکه در این روزها امید مردم ناامید و اهمیت واژه تدبیر کم رنگ شده است، افزود: تلاش داریم که قوای دیگر امید از دست رفته را برگردانند و به مردم خالصانه خدمت کنند.

وی با تاکید بر رسیدن به یک گزینه واحد در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مکانیسم شورای شهر به مجلس نزدیک است و در تلاشیم شورای ائتلاف شهرستان‌ها با استفاده از ابزار مختلف به لیست نامزدهای شورای شهر برسند و برای هر ۵۴ شهر گیلان لیست شورای شهر کارآمد ارائه می‌دهیم.

آقاجانی با اشاره به اینکه تلاش داریم افراد لیست شورای ائتلاف خود را پایبند به برنامه‌ها بدانند، تصریح کرد: سند راهبردی مدیریت شهری برای هر حوزه تهیه کردیم تا نامزدهای لیست ما پایبندی خود را به آن اعلام کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان با بیان اینکه شورای ائتلاف از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده می‌کند و نتیجه گرایی نیز اهمیت دارد، اضافه کرد: ظرفیت سازی برای نیروهای انقلاب را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به توقعاتی که از نمایندگان می‌رود، بیان کرد: نماینده باید در تصمیمات خود منافع مردم را در نظر بگیرد و از تمام نماینده‌های این شورا در مجلس دفاع می‌کنم اما از انتقاد علنی از عملکرد لیست خود ابایی نداریم.

آقاجانی با بیان اینکه مطالبات مردم را به گوش اعضای لیست می‌رسانیم، تصریح کرد: کلیت مجلس یازدهم را نسبت به دوره‌های قبل انقلابی می‌دانم و مجلس تلاش دارد از ظرفیت خود به نفع مردم استفاده کند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان با تاکید بر ضرورت امیدآفرینی، بیان کرد: باید به مردم ثابت کنیم که انتخابات راهی برای حل مشکلات است و باید به سمت انتخاب مدیران ساده زیستی که نوکری برای مردم را افتخار می‌دانند، برویم.

وی با بیان اینکه نامزدهایی که تمایل به حضور در لیست شورای ائتلاف دارند می‌توانند در سامانه ما ثبت نام کنند تا آنها را شناسایی کنیم، افزود: کاندیدا و یا معرفان آنها می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند و اطلاعات آنها جمع آوری شده و در شورای شهرستان‌ها بررسی می‌شود و افراد حائز شرایط انتخاب می‌شوند.

گفتنی است؛ که در این نشست، از سامانه ثبت نام کاندیدای شورای شهر نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار