کد خبر : 90538
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1402- 03: 15

فرماندار رشت:

حماسه ۲۲ بهمن در روز جهانی قدس بار دیگر تکرار خواهد شد

حماسه ۲۲ بهمن در روز جهانی قدس بار دیگر تکرار خواهد شد

امام پناهی با بیان‌اینکه ملت مقاوم ایران در صحنه‌های گوناگون نشان داده که همچنان در مسیر شهادت طلبی بوده و در راه آرمان های انقلاب از بزرگترین فداکاری ها دریغ ندارد، گفت: حضور حماسی مردم باردیگر در روزحهانی قدس تکرار خواهدشد.

به گزارش گیلانستان ، حمیدرضا امام پناهی _ فرماندار رشت امروز (پنج شنبه ۲۴ فروردین ) در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری شکوهمند راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: شهدا و آرمانهای عدالت خواهانه انقلاب اسلامی، نقطه قوت ما هستند و شک نداریم خداوند حافظ این نظام الهی از توطئه های جهان کفر خواهد بود.

 

فرماندار رشت ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم غیرتمند رشت در صحنه‌های گوناگون دفاع از انقلاب، بخصوص فریاد بلند آنان در راهپیمایی غرورانگیز بیست و دوم بهمن ماه که پس از ماه‌ها فتنه انگیزی همچون پتکی بر سر بدخواهان ایران اسلامی فرود آمد؛ گفت: یقین بدانید حماسه بیست و دوم بهمن ماه رشت در روز قدس تکرار خواهد شد و این بار پتک اراده مردم ایران، بر سر رژیم اشغالگر و حامیانش فرو خواهد آمد.

 

امام پناهی با بیان اینکه حمایت از مظلوم و آزادی قبله نخست مسلمین، دو هدف بزرگ در مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل و انشاءالله نقطه پایان بر اشغالگری صهیونیست‌ها است، افزود: در پاسخ به جسارت اخیر شهرک‌نشینان در یورش به قدس عزیز، توده های مسلمان روز قدس را به کابوس رژیم اشغالگر تبدیل خواهند نمود.

 

وی خاطر نشان کرد: قدرت ایمان مقاومت در پاسخ کوبنده چند روز اخیر به گستاخی رژیم صهیونیستی در تعرض به نمازگزاران روزه‌دار مسجد الاقصی، نتیجه آموزه‌های امامین انقلاب و الگو پذیرفته از حضور گسترده مردم کشورمان در صحنه‌های ایثار و فداکاری می باشد.

 

وی با تاکید بر این نکته که به لطف خداوند، نه توان بازدارندگی امروز نهضت مقاومت اسلامی با سال‌های گذشته قابل مقایسه است و نه سردرگمی امروز رژیم صهیونیستی در گذشته سابقه داشته است، اظهار داشت: انشاءالله بزودی آخرین گام ها در راه آزادی فلسطین توسط مجاهدین راه خدا و با پیشگامی مردم سرافراز ایران اسلامی برداشته خواهد شد.

 

فرماندار رشت با اشاره به لزوم برگزاری شکوهمند مراسم روز قدس ضمن دعوت از ملت شهید پرور رشت برای حضور در این مراسم بر تلاش دستگاه‌ها و تدارک تعمیرات لازم در برگزاری شایسته آن تاکید کرد.

 

وی افزود: راهپیمایی روز قدس رشت در سه مسیر تعیین شده که به اطلاع عمومی رسیده، برگزار و در طی مسیرهای راهپیمایی برنامه های متنوع فرهنگی و تبیینی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار