کد خبر : 66433
تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۳۹

محمد حسین واثق کارگرنیا:

حمایت از هییت های ورزشی کم برخوردار/ افزایش ایستگاه های ورزش در سطح پارک ها

حمایت از هییت های ورزشی کم برخوردار/ افزایش ایستگاه های ورزش در سطح پارک ها

محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: حمایت از هییت های ورزشی مختلف ، بالاخص هییت های ورزشی کم برخوردار به منظور حفظ سلامت جامعه باید مورد توجه باشد.

به گزارش گیلانستان، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در جمع مربیان، بازیکنان و کادر فنی باشگاه کوثر رشت با اشاره به اینکه شورای شهر به عنوان یک نهاد مردمی وظیفه مهمی در حفظ و تامین سلامت جسمی و روانی شهروندان بر عهده دارد اظهار کرد: بنده به مدت ۱۴ سال در جایگاه رئیس هییت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای گیلان و همچنین به مدت پنج سال نیز به عنوان رئیس هییت مدیره باشگاه پاس نیروی انتظامی مشغول فعالیت بوده و با مقوله ورزشی آشنایی دارم و طبق قانون اساسی دولت مکلف است ، خدمات ورزشی رایگان در اختیار عموم جامعه قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به ورزش در بهبود کیفیت زندگی و سلامت جسمی و روانی افراد جامعه بسیار حائز اهمیت است افزود: شورا و شهرداری می توانند در توسعه ورزش بالاخص ورزش همگانی پیشگام باشند.

کارگرنیا با بیان اینکه حمایت از هییت های ورزشی کم برخوردار باید مورد توجه باشد گفت: حوزه اختیارات شورا در حوزه ورزش محدود است و بیشتر معطوف به ورزش همگانی است اما با این اوصاف شورای چهارم شهر رشت در سال ۹۲ با حمایت های خوبی که از دو تیم فوتبال سپیدرود و داماش انجام داد و با همت مربیان و غیرت بازیکنان این دو تیم پس از سالها شاهد صعود این دو تیم به لیگ برتر و دسته اول بودیم که این مهم موجبات شادی و سرور طرفداران ، بالاخص نسل جوان فوتبالی شهر رشت را به همراه داشت.

وی با ابراز تاسف از وضعیت فعلی این دو تیم فوتبال رشت افزود: متاسفانه پس از اتمام فعالیت شورای چهارم رشت، حمایت ها از این دو تیم مردمی کاهش یافت و در حال حاضر تیم فوتبال سپیدرود رشت به لیگ دسته دوم سقوط کرده است و تیم داماش نیز در شرایط نامطلوبی به سر می برد.

واثق کارگرنیا با تاکید به افزایش ایستگاه های ورزش در سطح پارک های رشت گفت: ورزش بانوان نیز باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد و باید با ایجاد بسترهای مناسب ،شرایط بهره مندی بانوان از فضای ورزشی رایگان در سطح شهر نیز مهیا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار