کد خبر : 19084
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1396- 50: 20

در واگذاری مدیریت‌ها گروه گرائی را لحاظ نکنید/ در این استان خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌ها حرف اول و آخر را می زنند!/ مراقب دور و بری هایتان باشید

در واگذاری مدیریت‌ها گروه گرائی را لحاظ نکنید/ در این استان خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌ها حرف اول و آخر را می زنند!/ مراقب دور و بری هایتان باشید

شما در استان گیلان کار سختی در پیش دارید. چون اگر با همین مدیران کارکنید، خدای ناکرده آلوده می شوید و اگر تسویه اداری انجام دهید ممکن است زیر پاهایتان را خالی کنند.

به گزارش گیلانستان به نقل از کانال تلگرامی شهید سید اسماعیل سیرت نیا، متن زیر به مناسبت دومین سالگرد آسمانی شدن علمدار بصیرت فعال جبهه فرهنگی گیلان، مردی که با دستهای خالی کارهای بزرگی در این شهر کرد، مدافع حرم #شهید_سید_اسماعیل_سیر_ت_نیا از طرف خانواده شان منتشر شد.

#آقا_سید_اسماعیل در۲۴ محرم سال ۱۳۹۴ در حلب سوریه با اصابت ترکش به پهلو چپ مجروح وبه درجه رفیع شهادت نائل آمد

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

حرف دلی از زبان مدافع حرم
#شهید_سید_اسماعیل_سیر_ت_نیا

اگر #آقا_سید_اسماعیل بود حتما اینچنین مینوشت:

برادر عزیز و بزرگوارم

آقای استاندار؛ برای شما در نمایندگی دولت و خدمتگزاری به مردم آرزوی موفقیت داریم. اما بد نیست بدانید این استان با همه جای ایران فرق دارد. در این استان حتی نعمات الهی همچون باران و برف می تواند بحران بوجود آورد و مسئولین را زمین بزند.

آقای استاندار؛ ظاهر گیلان(سرسبزی و حاصلخیزی و جنگل و دریا ) فریبنده است. چهره فریبنده گیلان باعث شده مقامات مرکزی، این استان را بهشت ایران بدانند و در اختصاص اعتبارات ملی به گیلان بی توجه باشند. اما واقعیت این است که گیلان بصورت بالقوه بهشت است و مقامات استان هرگز توانائی آن را نداشته اند که بهشت بالقوه را به بالفعل تبدیل کنند. مردم گیلان نیز که دل دریائی دارند تا بخواهید زیادی خوب هستند و این امر باعث شده تا مسئولان گیلان نیز از نجابت مردم سوء استفاده کنند.

در این استان خواهرزاده ها و برادرزاده ها حرف اول و آخر را می زنند. اگر استاندار قبلی ما اعوان و انصار خود را برده باشد، احتمالاً فرصت خدمت و مدیریت دستگاههای اجرائی استان برای جوانان و متخصصین بومی استان باقی می ماند، مشروط به آنکه در واگذاری مدیریت ها گروه گرائی را لحاظ نکنید.

آقای استاندار عمر مدیریت در شهرداری مرکز این استان کمتر از یک سال است زیرا از یک طرف سهم خواهی اعضای شورای شهر سابق مانع از ثبات مدیریت شهرداران بوده و از طرف دیگر شهرداری کلانشهر رشت ظرفیت آن را دارد که کلید دار شهر و اطرافیان او را حسابی پولدار کند، در نتیجه دستگاههای اجرائی استان بویژه شهرداری بسیار فساد پذیر است و زندان مرکزی رشت می تواند این واقعیت را شهادت دهد.

آقای استاندار برخی از مقامات استان ما پرونده هایی مبنی بر فساد مالی یا اخلاقی دارند و یا آنکه این اتهام متوجه آنها شده است، راستی چه باید کرد؟
لذا باید حواس خودتان را جمع کنید و مراقب دور و بری هایتان باشید.

شما در استان گیلان کار سختی در پیش دارید. چون اگر با همین مدیران کارکنید، خدای ناکرده آلوده می شوید و اگر تسویه اداری انجام دهید ممکن است زیر پاهایتان را خالی کنند. پس مراقب باشید و تلاش کنید کارنامه درخشانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) برای خودتان در گیلان بسازید.

برادر کوچک شما سید اسماعیل سیرت نیا

.

اکنون که نزدیک به دوسال از شهادت برادر بزرگوارمان
#آقا_سید_اسماعیل_سیرت_نیا
مدافع حرم زینبی میگذرد
شاید حرف دل همه هم استانی های ما این باشد
امید آن است که مسئولین خوب گیلانی بیشتر از پیش فکر رفاه حال مردم این خطه باشند
مردمی که نشان دادند در تمام مصائب هم پا و یار ولایت فقیه هستند
مردم با شرفی که در تمام صحنه های مقاومت جز استانهای اول در کشور بودند ،
و وجود بیش از۸۰۰۰ شهید گواه خوبی بر این دلاوری هاست

راه شهیدان ادامه دارد و این پایان قصه ما نیست……
۲۴محرم ۱۴۳۹ قمری مصادف با دومین سالگرد آسمانی مدافع حرم زینبی
#شهید_سید_اسماعیل_سیر_ت_نیا
#علمداربصیرت
@seyedsiratnia

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار