کد خبر : 61154
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

معاون سیاسی استاندار گیلان:

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ایجاد مشارکت حداکثری را نیازمند جلب رضایت و بهبود معیشت مردم خواند و به مسؤولان تأکید کرد که زمینه تحقق آن را فراهم سازند.

به گزارش گیلانستان، محمود قاسم نژاد صبح امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان با محوریت ارائه راهکارهای مشارکت حداکثری برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سالن اجتماعات استانداری با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: باید برای ایجاد راهکارهای مشارکت هرچه بیشتر مردم در این رویداد سیاسی تلاش کنیم.

وی با اشاره به تأکید وزیر کشور بر لزوم توجه به چهار اولویت امنیت، انتخابات، کرونا و معیشت از سوی مسؤولان در ایام پیش رو، گفت: فرمانداران باید به موضوعات مطرح‌شده، توجه کنند و آن‌ها را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان به شعارهای پیشنهادی وزارت کشور برای انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: شعارهایی همچون انتخابات در تراز جمهوری اسلامی، گام دوم انتخابات، قانونمندی و بی‌طرفی و مشارکت فراگیر از شعار پیشنهادی ستاد انتخابات کشور برای انتخابات سال ١۴٠٠ است که همه باید در سخنان خود به بازنشر و تبیین آن‌ها بپردازند.

قاسم نژاد ایجاد مشارکت حداکثری را نیازمند جلب رضایت و بهبود معیشت مردم دانست و بیان کرد: مسؤولان به‌عنوان افراد پیشرو در جلب رضایتمندی و ایجاد امید در مردم باید همواره برای رفع موانع تلاش کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار