کد خبر : 90957
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

سرپرست جدید تامین اجتماعی گیلان معرفی شد

سرپرست جدید تامین اجتماعی گیلان معرفی شد

آیین تودیع و معارفه مدیرکل پیشین تامین اجتماعی گیلان و سرپرست جدید این مجموعه امروز پنجشنبه در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی کشور در این مراسم در سخنانی با تاکید بر ضرورت توجه به رضایتمندی در بدنه سازمان گفت: برای انجام تعهدات و وصول منابع باید به این رضایتمندی توجه شود.

 

غلامحسین ستوده‌خو افزود: بنابراین رضایتمندی مخاطب درونی سازمان تامین اجتماعی مهمترین موضوع است و باید بتوانیم‌ جذب حداکثری در بین همکاران داشته باشیم بنابراین سرپرست جدید تامین اجتماعی باید به این مهم توجه داشته باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: معتقدم که همکاران تامین اجتماعی سالم ترین و بااصالت ترین کارمندان کشور هستند ضمن اینکه تعصب ویژه سازمانی دارند بنابراین باید قدر این مشتری داخلی را دانست این افراد کمک کننده هستند.

 

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی کشور خطاب به سرپرست جدید تامین اجتماعی گیلان بیان کرد: هیچ کس نباید حذف شود بلکه جذب حداکثری را داشته باشید.

 

سرپرست جدید تامین اجتماعی گیلان نیز در این مراسم گفت: تامین اجتماعی، سازمانی بزرگ بوده که بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور تحت پوشش این مجموعه هستند و در گیلان این رقم ۴۹ درصد است.

 

کیوان مرتضوی با بیان اینکه این آمارها مسئولیت و تعهد مدیران تامین اجتماعی را سنگین می کند ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و همیاری روسای شعب، کارشناسان و شرکای تامین اجتماعی بتوانیم به اهداف عالیه سازمان دست یافته و کارها را پیش ببریم.

 

علی حسین نژاد مدیرکل پیشین تامین اجتماعی گیلان نیز اقدامات و موفقیت های دست یافته طی دوران مسئولیت خود را تشریح کرد.

 

در این مراسم ضمن قدردانی از علی حسین نژاد مدیر پیشین تامین اجتماعی گیلان، حکم انتصاب کیوان مرتضوی از سوی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور قرائت و وی به عنوان سرپرست جدید این مجموعه معرفی شد.

 

حسین نژاد از فروردین ۱۳۹۹ سکان مدیریت تامین اجتماعی استان گیلان را بر عهده داشت.

 

بر اساس آخرین آمار افزون بر یک میلیون و ۳۴۷ هزار نفر از افراد بیمه شده و مستمری بگیر اصلی و تحت تکفل آنان از خدمات این مجموعه بهره می‌برند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار