کد خبر : 21100
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1396- 42: 11

سفر مدیرمسئول روزنامه کیهان به گیلان جهت سخنرانی در مراسم گرامیداشت ۸دی

سفر مدیرمسئول روزنامه کیهان به گیلان جهت سخنرانی در مراسم گرامیداشت ۸دی

مسئول برگزاری مراسم «پاسداشت حماسه حضور و بصیرت» رشت از سخنرانی حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در این مراسم خبر داد.

به گزارش گیلانستان، روح‌الله پوراسماعیلی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۸ دی مردم گیلان در رشت اظهار کرد: مراسم «پاسداشت حماسه حضور و بصیرت»، توسط جمعی از تشکل‌های فرهنگی مذهبی مردم‌نهاد رشت در روز جمعه هشتم دی‌ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مهدیه رشت برگزار می‌شود.

وی با اذعان به اینکه این برنامه‌ها در راستای مراسم‌های بصیرتی بود که شهید مدافع حرم اسماعیل سیرت نیا عهده‌دار آن بود بیان کرد: حاج حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان برای سخنرانی در مراسم ۸ دی امسال در رشت حضور پیدا می‌کند.

مسئول برگزاری مراسم «پاسداشت حماسه حضور و بصیرت» رشت خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم به‌نوعی پاسداشت مجاهدت‌های روشنگرانه شهید سیرت نیا درباره فتنه ۸۸ نیز هست که سال‌های متمادی تا قبل از شهادت در سال ۹۴ به‌صورت مستمر اقدام به برگزاری این‌گونه مراسم‌ها در شهر رشت می‌کرد.

وی با تأکید بر تداوم برگزاری برنامه‌های بصیرت افزایی در استان تصریح کرد: با توجه به تحرکات  یک جریان جهت عادی‌سازی قضایای فتنه ۸۸ ونیز تلاش در جهت رفع حصر سران فتنه، لزوم برگزاری برنامه‌های روشنگری در این خصوص بیش از گذشته احساس می‌شود و به همین دلیل در این ایام برنامه‌های دیگری همانند این مراسم در دیگر نقاط رشت و استان گیلان به‌صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود.

پوراسماعیلی با اشاره به دیدار مردم گیلان با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تقدیر معظم له از حرکت انقلابی و بصیرتی مردم گیلان در هشتم دی‌ماه گفت: در مراسم گرامیداشت ۸ دی امسال همخوانی شعر خاطره‌انگیز << فرزند میرزاییم>> با نوای حاج جواد کامرانی جهت تجدید خاطره دیدار گیلانیان با رهبر معظم انقلاب در سالگرد حماسه ۸ دی انجام می‌شود.

مسئول برگزاری مراسم «پاسداشت حماسه حضور و بصیرت» رشت افزود: همه عوامل برگزاری و شرکت‌کنندگان این مراسم در صفوفی  منسجم  و گسترده در تجمع  بزرگ مردم ولایتمدار استان گیلان در صبح روز شنبه ۹ دی که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار می‌شود حضور پرشور خواهند داشت.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار