کد خبر : 13507
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

سوم خرداد پیروزی آزادسازی خرمشهر

سوم خرداد پیروزی آزادسازی خرمشهر

سوم خرداد روز مقاومت ایثار و پیروزی در تقویم جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است.

به گزارش گیلانستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم الله سوم خرداد”روز مقاومت، ایثار و پیروزی سالروز آزادسازی خرمشهر” بیانیه ای صادر کرد.
در بخش هایی از این بیانیه آمده است: در سوم خرداد 1361 فرزندان ایران با توکل به خداوند منان ، توسل به ائمه اطهار (ع) و پیروی از دستورات پیامبر گونه و راه گشای حضرت امام خمینی(ره)، حماسه باشکوه آزادسازی خرمشهر را پس از 578 روز اشغال آفریدند و این روز خاطره انگیز را به نقطه عطفی در دفاع جانانه و مقدس خود علیه رژیم بعثی و حامیان غربی اش مبدل ساختند و با سرایش سرود پیروزی جهانیان را به تحسین خود واداشتند .
عملیات “بیت المقدس” با حماسه آفرینی رزمندگان اسلام علاوه بر بازپس گیری خرمشهر باعث تحقیر و عقب نشینی مفتضحانه ارتش عراق و همچنین باعث اقتدار نظام و تجدید قوای نظامی کشور شد.
این پیروزی ضمن تضعیف روحیه جبهه متجاوز ،ضربه اساسی و تعیین کننده ای بر پیکر دشمن و حامیان بی شمارش وارد ساخت و کفه ترازوی باورها و معادلات مطرح درباره قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی و عراق را به نفع کشور ما سنگین کرد و برتری سیاسی ایران اسلامی را در سطح منطقه خلیج فارس و خاورمیانه آشکار ساخت/ باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار