کد خبر : 61263
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

ضرورت روایت هنرمندان از رویدادهای انقلاب برای کودکان و نوجوانان

ضرورت روایت هنرمندان از رویدادهای انقلاب برای کودکان و نوجوانان

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان تأکید کرد: روایت های هنرمندانه از رویدادهای انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان ضروری است.

به گزارش گیلانستان، اسفندیار ضیایی ظهر دوشنبه در نشست کارگروه کودک و نوجوان بزرگداشت دهه فجر با تأکید بر ماندگاری مکتب حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: گستره مکتب سردار سلیمانی فراتر از مرزهای عقیدتی و جغرافیا است.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور، افزود: توجه به مردم و خواسته‌ها آنها پایه و اساس شکل گیری انقلاب بود لذا باید برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه به واسطه شیوع ویروس کرونا برنامه‌ها و مناسبت‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: تولید محتوا مناسب گروه‌های سنی مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان با بهره گیری از ابزارهای هنری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بر ضرورت جلوگیری از گسست فرهنگی و آموزشی تأکید و اضافه کرد: دستگاه‌های کارگروه کودک و نوجوان باید از همه ظرفیت‌ها و ابزارهای خود برای ایجاد یک قرارگاه فرهنگی و راه اندازی پویش‌های مردمی استفاده کنند.

ضیایی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی و عمومی برخط، راه‌اندازی انجمن‌های مجازی و پویش‌های فرهنگی برای خدمات‌رسانی به مخاطبان مناطق کم‌برخوردار، افزود: تقویت خلاقیت و روایت هنرمندانه رویدادهای انقلاب در قالب قصه‌گویی، فعالیت‌های زیست محیطی، برگزاری مهرواره های مجازی و انتشار فراخوان‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار