کد خبر : 83875
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401- 38: 19

فرماندار رشت در گفتگو با گیلانستان:

علوی همچنان شهردار ‌می‌باشد/ رای هیئت مرکزی حل اختلاف به قوت خود باقی است

علوی همچنان شهردار ‌می‌باشد/ رای هیئت مرکزی حل اختلاف به قوت خود باقی است

فرماندار شهرستان رشت گفت: در حال حاضر و تا زمانیکه رای نهایی شعبه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری صادر شود، آقای علوی شهردار رشت می باشد و اعضای شورا فعلا نمی توانند سرپرست انتخاب کنند.

حمیدرضا امام پناهی در گفتگو با خبرنگار سرویس شهری گیلانستان با اشاره به حواشی مطرح شده توسط برخی اعضای شورای شهر رشت درخصوص ماندن یا نماندن علوی در شهرداری اظهار کرد: پس از جلسه استیضاح شهردار در تیرماه سالجاری ۴ عضو محترم شورا و آقای علوی به روند این استیضاح در ۲ محکمه قضایی اعتراض و شکایت کردند؛ یکی دیوان عدالت اداری و دیگری هیئت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها بوده است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه سرانجام ابتدا دیوان عدالت اداری و سپس هیئت مرکزی حل اختلاف در آرای جداگانه‌ای رای به بازگشت آقای علوی به شهرداری دادند، خاطرنشان کرد: حال ۴ عضو محترم دیگر شورا که به آرای مذکور اعتراض نموده بودند، توانستند دستور موقت اولیه دیوان را ابطال نمایند.

وی با بیان اینکه علوی با دستور موقت دیوان عدالت اداری بر سر کار حاضر شده بود، ابراز نمود: دیوان فعلا فقط دستور موقت را ابطال کرده و رای هیئت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها همچنان به قوت خود باقی است، به همین دلیل در حال حاضر و تا زمانیکه رای نهایی شعبه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری صادر شود، آقای علوی شهردار رشت می باشد و اعضای شورا فعلا نمی توانند سرپرست انتخاب کنند.

امام پناهی در پایان اذعان داشت: ما برای شفاف سازی بیشتر این موضوع نیز مکاتباتی با تهران و وزارت کشور انجام داده ایم که هفته آینده نتیجه این استعلام مشخص می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار