کد خبر : 86235
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

فرمانده سپاه قدس گیلان:

مردم به دولت سیزدهم امیدوارند/ شاهد جدیت استاندار گیلان در تسریع امور مردم و پیشرفت پروژه ها هستیم

مردم به دولت سیزدهم امیدوارند/ شاهد جدیت استاندار گیلان در تسریع امور مردم و پیشرفت پروژه ها هستیم

.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد عبدالله پور در دیدار استاندار گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصاره ملت و برگرفته از ملت ولایتمدار ایران اسلامی است، اظهار کرد: اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران در واقع تحریم ملت ایران است زیرا سپاه در تمامی عرصه و بحران‌ها از جمله سیل، زلزله، برف و کرونا در کنار ملت ایران بوده است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به همکاری، وحدت و همدلی موجود میان ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر یک کشور بی‌طرف به اقدامات سپاه در حوزه امنیتی، مقاومت، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی نگاه کند به راحتی متوجه خواهد شد که تمامی اقدامات سپاه بر پایه مردم و با کمک مردم است.

 

وی با بیان اینکه اتحادیه اروپا با تروریست اعلام کردن و تحریم سپاه پاسداران دنبال‌رو سیاست شیطان بزرگ یعنی آمریکا است، تصریح کرد: این اقدام اتحادیه اروپا فاقد مبنای حقوقی است ثانیا کشورهای غربی و استکبار تاکنون هر اقدامی که می‌شد علیه نظام انقلاب اسلامی و مردم انجام داده و این اقدام اخیر اتحادیه اروپا تکمیل پازل جنگ روانی است که قطعا با شکست مواجه خواهند شد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان کار دشمن را تلاش برای انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران با چنین اقداماتی از مسیر خود دور نشده و بلکه باعث وحدت و همدلی بیشتر میان دولت، ملت، سپاه و سایر ارگان‌های نظامی و غیر نظامی می‌شود و عزم و اراده ما در حل مشکلات کشور و پیشبرد اهداف کشور را بیشتر می‌کند.

 

عبدالله‌پور با اشاره به استیصال استکبار از ایستادگی مردم ایران در مقابل انواع فشارهای جنگ سخت و نرم افزود: اتحادیه اروپا با تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه به ملت ایران این پیغام را ارسال کرد که مسیر مردم و انقلاب مسیری رو به تعالی است، لذا سپاه، دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه با وحدت بیشتر به سمت پیشرفت و توسعه کشور حرکت می‌کنیم.

 

وی با قدردانی از حمایت همیشگی و حضور دکتر عباسی استاندارگیلان در کنار سپاه، گفت: جدیت استاندار گیلان بعنوان نماینده دولت سیزدهم که مردم به آن امیدوار هستند، در تسریع امور مردم و پیشرفت پروژه ها اثربخش است.

 

وی ادامه داد: در کنار همه فعالیت های گسترده دولت مردمی و انقلابی در استان، شاهد آنیم که با پیگیری مجدانه استاندار و با جدیت و نظارت بر علمکرد ها از جمله تامین مصالح برای پروژه های عمرانی، جلوی هرگونه بهانه جویی برای تعلل در اجرای امور گرفته شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار