کد خبر : 66126
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400- 36: 17

مسئولان ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی در گیلان منصوب شدند

مسئولان ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی در گیلان منصوب شدند

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: مسئولان ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی در شهرستان‌های گیلان منصوب شدند.

به گزارش گیلانستان، سیاوش آقاجانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ستاد انتخاباتی مردم در حمایت از آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: مسئولان ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی در شهرستان‌های گیلان از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی منصوب شدند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه امروز در کشور نیازمند فردی متعد و کارآمد هستیم که برای رفع مشکلات کشور از تمام توان خود استفاده کند افزود: وحدت گفتمانی مهم‌ترین عامل موفقیت جریان انقلابی در انتخابات است و می‌تواند انتخاباتی پرشور را رقم زند.

آقاجانی با اشاره به اقدامات آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد و راه‌اندازی مجدد کارخانجات تعطیل‌شده در کشور از سوی این فرد کارآمد، نشان می‌دهد که تشکیل دولت ایشان بتواند بسیاری از مشکلات را رفع و به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه مردم دیگر تحمل فشارهای اقتصادی بیشتر را ندارند و نباید بگذاریم که دولت سوم روحانی تکرار شود گفت: امروز برخی از کاندیدا مدعی هستند که برنامه رفع مشکلات کشور را می‌دانند اما این افراد نه‌تنها در ایجاد وضع موجود نقش داشتند بلکه دولت آینده آنها نیز با حضور افراد ناکارآمد مدیریت می‌شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با درخواست از فعالان سیاسی و اجتماعی جریان انقلاب در حمایت از آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و همت تمامی جریان‌های انقلابی، انتخابات ۱۴۰۰ به تشکیل دولتی کارآمد و متعد خاتمه یاید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

مگه تایید صلاحیت شدند

رفتن به نوار ابزار