کد خبر : 89525
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

حجت‌الاسلام حسن‌زاده فومنی:

مومنان به صورت خانوادگی در مسجد حضور یابند

مومنان به صورت خانوادگی در مسجد حضور یابند

.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام محمدحسن حسن‌زاده فومنی- مدیر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع فومن- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: رمضان، ماه خودسازی و تطهیر نفس، عبادت و بندگی خدا و ماه نزول قرآن و میهمانی خداست.

 

 

 

وی با اشاره به برنامه‌های ضیافت الهی در مسجد جامع فومن افزود: برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و سخنرانی مابین صلواتین توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقابزرگ حسن زاده، برگزاری نمازهای یومیه به هنگام افق شرعی، تلاوت یک جزء ختم قرآن روزانه بعد از نماز جماعت عصر از جمله برنامه‌ها است.

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع فومن گفت: برگزاری نماز جماعت قضای یک شبانه روز هر روز ساعت ۲۰:۳۰، ویژه برنامه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) همراه با شبی در محضر قرآن در نیمه ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های این کانون است.

 

 

 

حجت‌الاسلام حسن زاده فومنی تصریح کرد: در شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه سخنرانی در این مسجد برگزار می‌شود که در نیمه نخست این ماه حجت‌الاسلام نقی قنبرزاده و در نیمه دوم حجت الاسلام محمدعلی حسن‌زاده به سخرانی می‌پردازند.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: به فرموده حضرت امام خمینی(ره)؛مساجد سنگر هستند و در این راستا همه موظف به آماده سازی مناسب و کیفی مساجد هستیم و بر مومنین و مومنات لازم است بصورت خانوادگی حضور در مسجد را جزء برنامه های خویش تدوین کنند تا با استفاده از فیوضات قرآن و عترت علیهم السلام از فتنه های خطرناک دنیوی و معنوی روزگار حفاظت شویم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار