کد خبر : 74155
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۹:۰۶

نائب رئیس شورا در گفتگو باگیلانستان:

نه تنها هیچ دخالتی در انتصاب خواهرم نداشتم، بلکه با توجه به عضویتم در شورا مخالف هم بودم/ بروید از شهردار بپرسید

نه تنها هیچ دخالتی در انتصاب خواهرم نداشتم، بلکه با توجه به عضویتم در شورا مخالف هم بودم/ بروید از شهردار بپرسید

نائب رئیس شورای شهر رشت گفت: هیچ دخالتی در انتصاب خواهرم که یک جایگاه تشریفاتی هم محسوب می‌شود نداشته و در جریان آن هم نبودم.

مجید عزیزی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به خبری در رسانه‌ها مبنی بر انتصاب خواهر خود به عنوان مشاور شهردار در امور بانوان اظهار کرد: بنده هیچ توصیه ای و سفارشی جهت ارتقاء و اخذ پست مدیریتی برای خواهر خود به جناب شهردار نداشته و حتی ایشان چند بار به جهت احترامی که برای اینجانب قائل بودند از من استعلام نمودند که برای خواهرمان چکار کنم و بنده در هر دفعه طفره رفته و جوابی ندادم که می‌توانید از خود جناب علوی سوال بفرمایید.

نائب رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه همشیره بنده حدود ۱۷ سال است که در بدنه شهرداری مشغول بوده، خاطرنشان کرد: هرچند بنده به شخصه واگذاری هر گونه مسئولیت به ایشان را به جهت حضورم در جایگاه شورای اسلامی شهر به صلاح نمی‌دانستم ، ولی بروید سابقه ایشان را در شهرداری بررسی فرمایید؛ از ریاست بر سازمان انفورماتیک شهرداری تا مسئولیت‌های دیگر در مناطق مختلف شهرداری گوشه‌ای از کارنامه ایشان است.

وی با تاکید بر اینکه نه تنها برای خواهر خود بلکه برای انتصاب هیچ فردی تاکنون به شهردار فشار نیاورده‌ام، گفت: ای کاش شهردار محترم در این کار عجله ای نمی‌کردند، چرا که ظاهرا انتشار خبر این انتصاب و رسانه ای کردن آن به شکل اختصاصی، شائبه هایی را برای شهروندان بوجود آورده است؛ درصورتی که در اخبار گذشته چندین انتصاب را باهم و در قالب یک خبر منتشر می‌کردند اما این بار همراه با عکس اهدای حکم از جانب شهردار، این خبر بازتاب رسانه‌ای داشت.

عزیزی در پایان مجددا تاکید کرد: باز هم به صراحت عرض کنم که بنده هیچ دخالتی در انتصاب ایشان که یک جایگاه تشریفاتی هم محسوب می‌شود نداشته و این انتصاب را به صلاح هم نمی‌دانستم. هر چند این حق برای خواهر بنده هم محفوظ است که در صورت داشتن توانایی و شایستگی های لازم مدیریتی همچون سال‌های گذشته که بنده عضو شورا نبودم ولی ایشان ریاست سازمان فاوا و مسئولیت های دیگر را عهده دار بوده اند، بتوانند در پیشبرد اهداف مدیریت شهری و توسعه و آبادانی شهر موثر باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عبدالله سه شنبه , 7 دی 1400 - 10:14

شما فرمودید و ما هم باور کردیم!!

حامد سه شنبه , 7 دی 1400 - 12:27

شما سرویس سیاسی هم دارید؟

جانباز۵۵٪ سه شنبه , 7 دی 1400 - 17:56

آقای مجیدعزیزی دروغ محض میگوینداین سیاست کاری شوراهاست چراچندسال قبل به خواهرش پیشنهادنشدهمتون دریک گروه هستیدتا اینکه شماشوراهاهمتون یکی هستیدشماتاشوراشدیددرمزارشهدادیدم شما راآقای آقازاده هم انجاسخرانی میکردالبته من اونجاکه عزیزی بودیدبنده اونجانمی اومدم ان روزبایکی ازدوستان بودیم ایشون گفتندبریم مزارشهدا من اومدم وزودهم بلندشدم من هرگزبه شوراغیرشورانماینده مجلس باج نداده ونمیدم وهیچکدامشان راقبول ندارم چون همشون دروغگوونان به نرخ خورهستندبچه های مردم بیکارنداینهاباسیاست دروغ خانواده های خودرامیبرن سرکاربعدمیگن من بی خبربودم

رفتن به نوار ابزار