کد خبر : 30360
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1397- 06: 20

پرونده‌های مفاسد اقتصادی در اولویت رسیدگی دستگاه قضایی است

پرونده‌های مفاسد اقتصادی در اولویت رسیدگی دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری استان گفت: پرونده‌های مفاسد اقتصادی در اولویت رسیدگی دستگاه قضایی گیلان قرار دارد و مراحل دادرسی در محاکم بدوی و تجدیدنظر به سرعت و دقت طی می‌شود.

به گزارش گیلانستان احمد سیاوش‌پور در نشست ماهانه شورای قضایی ضمن اشاره به برخوردهای قضایی اخیر اظهار کرد: مدیران سالم که غالب مدیران را تشکیل می‌دهند با شجاعت کامل پیگیر امور سازمانی خود هستند و فلسفه نظارت، کندکردن کار و سلب شهامت مدیران نیست بلکه تسهیل امور و قانون مداری را به ارمغان دارد.

وی با بیان اینکه مردم از عملکرد دستگاه قضایی در برخوردهای اخیر با مفسدین اقتصادی راضی هستند افزود: لازم است با واکاوی ریشه‌ها و انسداد روزنه‌های فساد از بروز چنین جرائمی پیشگیری شود چرا که رخداد چنین مفسده‌هایی باعث سلب اعتماد عمومی و همچنین اتلاف سرمایه‌های انسانی آموزش دیده و صاحب تجربه کشور می‌شود.

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر عزم راسخ قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی در همه سطوح، ادامه داد: پرونده‌های مفاسد اقتصادی در اولویت رسیدگی دستگاه قضایی گیلان قرار دارد و مراحل دادرسی در محاکم بدوی و تجدیدنظر به سرعت و دقت طی می‌شود.

سیاوش‌پور به معضل پسماند اشاره کرد و افزود: معضل کهنه و قدیمی دفع زباله و مدیریت پسماند در گیلان مانند سایر استان‌های شمالی ضربه زیادی به منابع طبیعی و سلامت مردم وارد کرده است و نیاز است تا دستگاه‌های مسئول اقدامی عاجل در این خصوص به عمل آورند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار