کد خبر : 13864
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۳۹

گزینه‌های احتمالی اصلاح طلبان برای شهرداری چه کسانی هستند؟/ تلاش جهت گمراهی مردم ولایی و نهادهای انقلابی!

گزینه‌های احتمالی اصلاح طلبان برای شهرداری چه کسانی هستند؟/ تلاش جهت گمراهی مردم ولایی و نهادهای انقلابی!

مردم انقلابی رشت باید هوشیار باشند تا مدیریت شهری در دست کسانی نیفتد که هیچ نسبتی با انقلاب و آرمانهای امام و رهبری ندارند.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، پیش از برگزاری انتخابات شورای پنجم شهر رشت، بعضی از اصلاح طلبان خیال پرداز که تصور می کردند به راحتی شورای شهر را تسخیر می کنند در صحبت هایشان از انتخاب شهرداری اصلاح طلب به محض ورود به شورای شهر سخن می گفتند.

زمانی که نتیجه انتخابات شورا اعلام شد و تنها سه کاندیدای اصلاح طلبان به شورای شهر رشت راه یافتند تصور می شد پیام مردم به روشنی به گوش این طیف سیاسی رسیده می شود. اما دوری اصلاح طلبان از ارکان قدرت انگار باعث شده که آنها با همین سه عضو نیز تصور کنند پیروز انتخابات شورای شهر رشت شده اند و به فکر کاندیدای حداکثری بیفتند.

اگرچه در دو هفته اخیر نام های زیادی به عنوا شهردار مدنظر اصلاح طلبان مطرح شده و نام افرادی همچون مرحوم روح الله قهرمانی، محمد علیزاده و مسعود کاظمی مطرح شده، اما شنیده ها حاکی از آن است که تمام این اسامی گزینه های انحرافی هستند و گزینه مدنظر اصلاح طلبان هیچ یک از این افراد نیستند.

منتخبان اصلاح طلب شورای پنجم که تصور می کنند با سه عضو، اکثریت شورا را در اختیار دارند دو گزینه اصلی خود را پشت این اسامی پنهان کرده اند. در واقع آنها به اسامی مطرح شده واکنش نشان نمی دهند و مخالفت خود را اعلام نمی کنند تا نهادهای ناظر را به زعم خود گمراه کنند و در فرصت مناسب به یکباره گزینه های خود را به شهرداری بفرستند.

گزینه های اصلی اصلاح طلبان برای شهرداری رشت، زالفی، فرماندار اسبق رشت و جمشید رسایی، رییس جهاد دانشگاهی گیلان است. هر دوی این افراد سوابق سیاسی مسأله داری در حمایت از سران فتنه را دارند. از طرفی زالفی، بازنشسته است و به حکم قانون نمی تواند شهردار شود و البته رسایی هم…

اصلاح طلبان که به حساسیت مردم انقلابی رشت به حامیان فتنه و ساختار شکنان آگاه هستند نمی خواهند با طرح زود هنگام نام این دو گزینه، حساسیت نهادهای ناظر مردم را تشدید کنند. آنها امید دارند همچون انتخابات شورا، در زمان مناسب از غفلت مردم ولایی و نهادهای انقلابی استفاده کرده و یکی از گزینه های اصلی خود را راهی شهرداری کنند.

بنابراین مردم انقلابی رشت باید هوشیار باشند تا مدیریت شهری در دست کسانی نیفتد که هیچ نسبتی با انقلاب و آرمانهای امام و رهبری ندارند و سابقه مقابله با اصول انقلابی را دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضا جمعه , 12 خرداد 1396 - 1:14

آورین آورین آورین خخخخخخخ

ناشناس دوشنبه , 12 تیر 1396 - 23:03

بسیار متن سخیف و چرندی بود.لطفا وقت خود را به بطالت نگذرانید .همین شورای 11 نفره اگر هم لیست امیدی نباشد اکثریت اصلاح طلب دارد پس شما جای دیگری دنبال نان و آب باشید

رفتن به نوار ابزار