کد خبر : 86458
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

فرماندار رشت در جلسه كميسيون دانشجويی:

یکپارچگی دانشجویان در آشوب‌های اخیر برای دشمنان درس آموز بود

یکپارچگی دانشجویان در آشوب‌های اخیر برای دشمنان درس آموز بود

فرماندار رشت با بیان این مطلب که علم آموزی، خرد ورزی و آزادیخواهی از مشخصه های مهم دانشجو و استاد در ایران اسلامی است، گفت: یکپارچگی قشر دانشگاهی کشورمان در مخالفت با اقدامات آشوبگران و بازیگری تجزیه طلبان، برای دشمنان درس‌آموز بود.

به گزارش گیلانستان، دکتر حمیدرضا امام پناهی در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان با یادآوری نقش مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در شکوفایی همه‌جانبه کشور، گفت: تأسیس واحدهای جدید دانشگاهی و رشد چشمگیر تعداد دانشجویان در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نشان از اهمیت بسیار بالای دانشگاه و دانشجو در جمهوری اسلامی دارد.

 

نماینده عالی دولت در مرکز استان با بیان این موضوع که همواره فضای حاکم بر دانشگاه‌ها فضای عقلانیت، ایمان، مطالبه گری و نقد منصفانه بوده است، اظهار داشت: یکپارچگی قشر دانشگاهی در مخالفت با آشوب‌های اخیر برای دشمنان درس‌آموز بود.

 

وی افزود: دانشجویان هوشیار کشورمان به درستی متوجه طرح خطرناک استکبار در ضربه به نظام اسلامی و نقش تجزیه طلبان و بدخواهان ایران در اتفاقات اخیر گردیدند.

 

امام پناهی با اشاره به در پیش بودن ایام ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشارکت هر ساله دانشجویان در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این ایام، گفت: علیرغم میل دشمنان، اینبار نیز شکوه جشن انقلاب را در دانشگاه‌ها خواهیم دید.

 

وی با تاکید بر برگزاری دانشجو محور مراسم؛ فضا سازی محیط آموزشی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، برگزاری جلسات تبیینی، تشکیل نشست‌های فرهنگی و کرسی‌های آزاد‌ اندیشی، مسابقات کتابخوانی و رقابت‌های ورزشی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در بزرگداشت ایام الله دهه فجر برشمرد.

 

فرماندار رشت ضمن تشکر از دست اندرکاران و مجریان برگزاری سالم و بدور از حواشی کنکور سراسری و اشاره به احتمال ظهور و گسترش همه گیری سویه های جدید ویروس کرونا؛ بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری کلاس‌ها، آزمون های پایان ترم و محیط‌های خوابگاهی تاکید کرد.

 

وی با اشاره به این مطلب که تقریباً همه خانواده‌ها فرزندانی در آموزش و پرورش یا دانشگاه ها دارند؛ بر اهمیت جایگاه آموزشی، پرورشی و فرهنگی این اماکن تاکید و خواستار جبران آسیب‌های علمی، پرورشی و تربیتی ناشی از دوسال تعطیلی ناگزیر کلاس های حضوری در ایام همه گیری ویروس کرونا شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار