کد خبر : 86487
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401- 21: 12

۳۳۰۰ اثر از گیلان به فراخوان پرسش‌مهر رئیس‌جمهور ارسال شد

۳۳۰۰ اثر از گیلان به فراخوان پرسش‌مهر رئیس‌جمهور ارسال شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: سه هزار و ۳۰۰ اثر از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان به سامانه پرسش مهر رئیس‌جمهور ارسال و ثبت شد.

به گزارش گیلانستان، حسن پیراولیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اتمام دور اول بیست و سومین دوره پرسش مهر رئیس‌جمهور اظهار کرد: سه هزار و ۳۰۰ اثر ثبت شده دانش‌آموزان و فرهنگیان گیلان در سامانه پرسش مهر برای داوری در دور دوم مرحله کشوری قرار می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه بیست و سومین پرسش مهر رئیس جمهور امسال در ۲ بخش ایده‌های نو و تجارب موفق از طریق شبکه شاد و تولید آثار هنری در بخش ویژه جشنواره فرهنگی و هنری فردا برگزار شد، اضافه کرد: در بخش مسابقه ایده‌های نو دانش‌آموزان و فرهنگیان باید آثار خود را در قالب یک ویدئو و یا نوشتاری تهیه و ارسال می‌کردند.

 

پیراولیا در بخش تجربه‌های موفق خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان در این بخش باید یک یا چند ویژگی‌ موفق مدرسه خود را با همکاری کادر اجرایی واحد آموزشی در قالب یک ویدئو حداکثر پنج دقیقه‌ای ضبط و به صفحه پرسش مهر ارسال می‌کردند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: فرهنگیان نیز باید یک یا چند ویژگی تجربه‌های شخصی خود را که موجب بهره‌وری بیشتر در نظام تعلیم و تربیت شده را در قالب یک ویدئو حداکثر پنج دقیقه‌ای ارسال می‌کردند.

 

وی با بیان اینکه در این دوره از پرسش مهر رئیس‌جمهور برگزیدگان در ۲ مرحله اعلام می‌شود، خاطر نشان کرد: دور اول بیست و سومین دوره پرسش مهر رییس‌جمهور ۱۳ آبان تا ۱۵دیماه برگزار شد و دور دوم فصل زمستان هم ۲۵ دی تا ۳۰ بهمن در نظر گرفته شد ضمن اینکه اعلام نتایج دور دوم اسفندماه اعلام می‌شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: افزایش اعتماد به نفس دانش‌آموزان در ارائه نظرات خود، پرورش روحیه پرسشگری دانش‌آموزان، ایجاد نشاط و شادابی، رشد و کشف استعداد های برتر و ایجاد توانایی نقد و تحلیل در دانش‌آموزان و کمک به معلمان از جمله اهداف پرسش مهر رئیس‌جمهور است.

 

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش‌آموز است که در حدود چهار هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

 

دانش‌آموزان استان گیلان در بیست و دومین پریش مهر رییس جمهور حائز رتبه شده بود ۱۲ دانش‌آموز از گیلان رتبه‌های برتر پرسش مهر رئیس جمهور را کسب کردند

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار