کد خبر : 70514
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

آب مورد نیاز شهرک‌های صنعتی گیلان تامین می‌شود

آب مورد نیاز شهرک‌های صنعتی گیلان تامین می‌شود

شرکت آبفای گیلان با تامین نیاز آبی شهرک‌های صنعتی، در راستای تولید و اشتغال کمک می کند.

به گزارش گیلانستان، در جریان بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از تصفیه‌خانه بزرگ آب استان در منطقه سنگر با تاکید بر اینکه آب موجب تسهیل در پروسه تولید می‌شود، افزود: آب شهرک صنعتی سفیدرود رشت از همین تصفیه‌خانه در حال تامین است و محصولی است که به‌طور ۲۴ ساعته مورد نیاز بوده و پیوستگی آن باید حفظ شود و به پشتوانه تصفیه‌خانه آب گیلان، مشکلی در تامین آب شهرک ها و نواحی صنعتی استان وجود ندارد.

سعیدی کیا گفت: شرکت آبفای گیلان با تامین نیاز آبی شهرک‌های صنعتی، در راستای تولید و اشتغال همکاری خوبی با شرکت شهرک های صنعتی استان دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان نیز با قدردانی از زحمات شرکت آبفای استان در تامین آب مورد نیاز واحدهای صنعتی گفت: نقش مهم آب در بخش تولید و صنعت بر کسی پوشیده نیست.

فریبرز سعیدی کیا با تاکید بر کاهش نزولات جوی در سال ۹۹ افزود: با توجه به سال آبی سختی که پشت سر گذاشتیم، خوشبختانه در حوزه آب شرب استان مشکل خاصی وجود نداشت.

وی با اشاره به قرارداد بین شرکت های آبفا و شهرک های صنعتی گیلان جهت تامین آب شهرک سفیدرود اظهار داشت: با وجود شرایط سخت آبی در تابستان سال جاری، این مجموعه تولیدی با مشکلی مواجه نشد که زحمات شرکت آبفا در این راستا قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه آب موجب تسهیل در روند تولید می شود، افزود: آب شهرک صنعتی سفیدرود رشت از همین تصفیه خانه در حال تامین است.

سعیدی کیا با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری بین شرکت های آبفا و شهرک های صنعتی موجب استمرار در تولید و اشتغال استان می شود، گفت: این تعامل و همکاری دوطرفه خواهد بود و برنامه ریزی های بعدی جهت ارتقاء قرارداد برای سایر شهرک های صنعتی نیز باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در استان های شمالی مورد استقبال بخش خصوصی است، تصریح کرد: باید برنامه پنج ساله برای این حوزه پیش بینی شود تا در تامین آب مصرفی شهرک های صنعتی در سال های آتی با مشکل مواجه نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار