کد خبر : 68835
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400- 25: 12

رئیس پلیس راهور گیلان:

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک گیلان از امروز/ نوبت دهی اینترنتی است

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک گیلان از امروز/ نوبت دهی اینترنتی است

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به تعطیلی چند روزه مراکز تعویض پلاک، گفت: از امروز این مراکز در استان گیلان فعالیت خود را آغاز می کنند که نوبت دهی به صورت اینترنتی است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ امیر طالبی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا طی چند روز گذشته شاهد تعطیلی مراکز تعویض پلاک، اظهار کرد: این مراکز از امروز همزمان با سراسر کشور فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برای دریافت خدمات این مراکز باید از طریق سایت نوبت دریافت شود، افزود: بنا بر ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فعالیت مشاغل گروه دوم در شهرهای قرمز، تمامی مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری در استان‌های کشور از امروز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس پلیس راهور گیلان با تأکید بر اینکه شهروندان باید از طریق سایت راهور ۱۲۰ و نوبت‌دهی اینترنتی بازه زمانی و مرکز مد نظر خود را انتخاب کنند، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خودداری از آوردن همراه اضافی از جمله مواردی است که باید شهروندان مدنظر داشته باشند.

وی همچنین به موضوع اعتبار وکالتنامه‌های منقضی نیز اشاره و اضافه کرد: به تعداد روزهای تعطیل در استان به اعتبار وکالتنامه‌ها افزوده می‌شود.

سرهنگ طالبی تأکید کرد: شهروندان گیلانی نگران نبوده و بعد از دریافت نوبت اینترنتی برای دریافت خدمات تعویض پلاک به مراکز شماره گذاری پلیس راهور مراجعه کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار