کد خبر : 18179
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

آقای رئیس! آیا احساس نمی‌کنید برنامه‌های فرهنگی شورا و شهرداری هم مثل “تالاب انزلی” حال خوشی ندارد؟!

آقای رئیس! آیا احساس نمی‌کنید برنامه‌های فرهنگی شورا و شهرداری هم مثل “تالاب انزلی” حال خوشی ندارد؟!

گویا معنای واژه “فرهنگ” در کتاب لغتنامه اعضای شورا و مدیران شهرداری تغییر کرده و تعریف جدیدی برای خود در شهر پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، واژه فرهنگ مطلوم ترین واژه این روزهای شورا و شهرداری رشت شده است به طوریکه با نام آن کارهایی صورت می گیرد که هیچ سنخیتی با فرهنگ ناب و اصیل رشتی ندارد.

بعد از جشن شبهای فرهنگی رشت در برج میلاد تهران و برگزاری کنسرتهای موسیقی، رقص محلی و جشنواره کدو و همچنین دومین جشنواره بازی رشت (با چاشنی بازی های مختلط دختران و پسران جوان) که با واکنش عده ای از روحانیون و بسیاری از کاربران دلسوز فضای مجازی همراه بود، همچنان سکوت اعضای مدعی شورای شهر رشت سوال بر انگیز است.

بر همین اساس گویا معنای واژه “فرهنگ” در کتاب لغتنامه اعضای شورا و مدیران شهرداری تغییر کرده و تعریف جدیدی برای خود در شهر پیدا کرده است.

محمدحسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت هم در تازه ترین برنامه فرهنگی خود به همراه علیپور عضو دیگر شورا و جمعی از فعالان محیط زیست و اصحاب رسانه، بازدیدی از مناطق شهر انزلی به عمل می آورد.

بازدید از اسکله صیادی، ادای احترام به مقام شامخ شهدا و شهید یدالله بایندر، بازدید از کانال ارتباطی تالاب انزلی با دریای خزر، بازدید از کاخ موزه نظامی میان پشته، تالاب گردی با قایق و بازدید از لاله های تالابی، بازدید از محل ترنم موسیقی در محوطه ساختمان تاریخی شهرداری انزلی و حضور در آرامگاه لهستانی ها از جمله برنامه های آقای عاقل منش و هیأت همراه در این بازدید بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در حاشیه این بازدید به اصطلاح “فرهنگی” اظهار می نماید: امروز تالاب انزلی حال خوشی ندارد و در این امر همه مسئولند. وی با تاکید بر اینکه همه مسئولین باید دست به دست هم بدهند تا وضعیت تالاب های گیلان ساماندهی شود افزود: باید برنامه ریزی زمانبندی شده و منسجمی برای نجات تالاب ها صورت بگیرد.

با توجه به این دغدغه آقای رئیس کمیسیون فرهنگی نسبت به تالاب انزلی باید از ایشان پرسید که آیا جنابشان احساس نمی‌کنند برنامه‌های فرهنگی شورا و شهرداری هم مثل “تالاب انزلی” حال خوشی ندارد؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار