کد خبر : 3666
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394- 09: 11

آقای شنخوار به کجا چنین شتابان!/ لابه لای آن شن ها سنگ هم پیدا می شود

آقای شنخوار به کجا چنین شتابان!/ لابه لای آن شن ها سنگ هم پیدا می شود

چقدر برای این دنیا ارزش قائلید وقتی فیلم کذایی را به نام امام جمعه کوچصفهان حجت الاسلام ثبوتی در میان مردم دست به دست می کنید چون جرمش آن است که علیه شنخواری معادن کوچصفهان حرف زده است و شما یقین کرده اید که منظور خودتانید.

به گزارش درگیلان به نقل از کاسپین، اینطور که از شواهد امر پیداست سر آقای شنخوار هنوز به سنگ نخورده و تلنگر نظام در مورد رد صلاحیت ایشان کارساز نشده است.

رد صلاحیتی که بازهم کشور آبرو گذاشت و به احترام همان صندلی که این آقا بررویش نشسته است چشم روی خیلی چیزها بست و گوش روی حرفهای مردم گرفت چون امکان واگویه کردن همه چیز نیست.

اما آقای تازه آبادی این چه رسمی است که پیش گرفته اید و چرا قدرتی که مردم به شما بخشیده اند تا از درد های بی پایانشان بکاهید اینگونه علیه شان و علیه اعتقاداتشان استفاده می کنید؟ چرا اینگونه مست قدرت شده اید و افسار پاره کرده اید؟ بنده خدا چرا از عاقبت روزگار خود هراسی ندارید و اینگونه به شرافت انسانها حمله ور می شوید؟

مومن این چه خیانت هایی است به همنوع خود روا می دارید و این چه برنامه ای است در این شهر و استان ایجاد کرده اید که هرکس بر علیه شنخواری ولایتتان حرفی بزند متجاوز به عنف و فیلم تجاوز جنسی را به نامش در فضای مجازی پخش می کنید؟

چقدر برای این دنیا ارزش قائلید وقتی فیلم کذایی را به نام امام جمعه کوچصفهان حجت الاسلام ثبوتی در میان مردم دست به دست می کنید چون جرمش آن است که علیه شنخواری معادن کوچصفهان حرف زده است و شما یقین کرده اید که منظور خودتانید.

امام جمعه ای که استاد اخلاق حوزه های علمیه گیلان، شاگرد درس خارج مقام معظم رهبری، از شاگردان به نام آیت الله مومن و هم درس و بحث آقا مصطفی خامنه ای است.

جناب آقای شن خوار گیریم که خلق را به طریقی بفریفتی، با دست انتقام طبیعت چه می کنید وسوال مهم اینکه آیا عواقب چنین افترا به روحانیت و امام جمعه را می دانید؟

  1. تهمت تجاوز به عنف علیه یک انسان که همه عمر به سلامت رفتار در میان مسلمین مشهور بوده است.
  2. نشر تشکیک و تردید در میان نمازگزاران صدیق یک منطقه که سالها پشت سر ایشان نماز اقامه کرده اند.
  3. تهمت اکاذیب به روحانیت که با لباس پیامبر اسلام (ص) میاندار بسیاری از امور مردم منطقه بوده است.
  4. سست نمودن بنیان های اعتقادی و مدنی مردم.
  5. تهیه خوراک تبلیغاتی برای عناصر بیگانه و ماهواره چی های معاند تا معتمدین نظام و مردم را به حاشیه و چالش ببرند.
  6. هدف گیری نظام یک خانواده مسلمان، فارغ از هر منصب اجتماعی و سیاسی.
  7. هدف گیری آبروی مردم یک منطقه وقتی امام جمعه شان اینگونه نشان داده می شود.
  8. سرخوردگی عموم مردم نسبت به مقدسات دینی.
  9. اعطای مجوز برای بزهکاران جامعه وقتی با چنین فیلم هایی فکر می کنند امام جمعه شان دارای فساد اخلاقی است.
  10. ایجاد هراس عمومی نسبت به برگزیدگان نظام و رهبری.

و صدها مورد دیگر از گناه و خلاف که گردانندگان همین شبکه های صهیونستی در میان مردم کشورمان می پراکنند و پایه های نظام را نشانه گرفته اند.

اما آقای شنخوار بترس از روزهایی که تهدیدات اینگونه صبر نظام، روحانیت و بچه بسیجی ها را به سر آورد.

حتما حالا هم به فکر آنید فردا برای همین خبرگزاری هم فیلمی علم کنید که سایت در حال تجاوز به عنف است. گویی خود دارای حاشیه امن هستید و هرگز فکر آن را نمی کنید که شمشیر ریختن آبروی مسلمان، تیغ دو لبه ای دارد که رحم به صغیر و کبیر نخواهد کرد.

اینکه هنوز مهر انتخابات خشک نشده است و همه آواز ناخوشی علیه تان سر داده اند نشان می دهد عملکردتان طوری بوده که حاشیه هایتان بزرگتر از متن است. حاشیه های زندگی تان به اندازه ای فراوان بوده که ناچار شده اید در یکسال اخیر سفره از جیب مردم پهن کنید و تالار گلستان شاهد همه بذل و بخشش های شما بی دریغ شمااست. شن خواری که هنوز سرش به سنگ نخورده است و همه حقوق چهار سال نمایندگی اش تنها برای یک وعده غذای انتخاباتی خرج می شود و مردم که می گویند روزی گذشت وکیلی از گذرگهی ….فریاد شوق زسر هر کوی و بام خواست….

آقای شنخوار حالا که همه به احترام صندلی ات چشم روی خلافهایت بسته اند یادت باشد قرار نیست با اینگونه تهمت ها به جنگ با همه کسانی برخیزید که پرونده های کثیف شنخواری و رانت خواری ات را فاش می کنند چون با گردش آزاد اطلاعات در کشورمان هیچکس حاشیه امنیتی برای ویژه خواری ندارد و بدانید این توهین به شعور مردم است چنانچه معادن ثروت آنها را بدزدید تا بتوانید برای عده ای خاص سفره پهن کنید که این بازی به سر انجام خوشی رهنمون نخواهد شد.

توصیه ما به جنابعالی این است در کنار تمام مشکلات موجود، کمی هم تاریخ مطالعه کنید و بدانید در تاریخ چه بر سر دنیا دوستان آمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گمنام دوشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

دوست عزیزفیلی که درموردش صحبت میکنیدحتما نگاه کنید تابدانیدکه الکی چیزی به این بهاصطلاح حجت الاسلام نسبت داده نشده وشخص شخیص خودش است که درفیلم کذایی هنرنمایی میکنند وکسی قصدپاپوش درست کردن برای همچین فردحقیری نداردوضمنا شاگرد هرکسی بودن برای ایشان فضیلت نمیشود ووای به کسانی که ازاین ملعون درس اخلاق میگیرند هرچندکه مطمعنااین نظررانشرنخواهید داداماخواستم بدانید که مردم احمق نیستندوباقلم فرسایی های بیهوده امثال شما ابروی نداشته افرادی امثال این آقا حفظ نخواهد شد.

عاطفه یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۴۲

در تعجبم که سر سفره پدرت چی خوردی نویسنده که از همچین فردی حمایت میکنی؟ فکر نیکنی چه سالیه؟ دهه شصت؟

Amir دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۰۹

دوست عزیز با همین خزعبلات مردم رو فریستید مگر کم فساد از شما و مرشدانتان رو شده؟!آیا هنوز کسی پشت شما نماز میخواند؟!مطمئنا اگر میخواند و مومن واقعی باشد چون ب خلوت برود نماز قضا بجا میاورد و ان نماز را ب حساب تقیه میگذارد.حتما ثقفی و حق شناس و طوسی هشت عضو شورای شهر آمل و دانشجو و شاشا شبحانی و خاوری و شیخ الاسلامی و زنحانی و جزایری… هم دروغ بودند.خودا لعنت کند هر کسی در مقامی ب اسلام ضربه بزند حال در مقام قدرت مثه بالایی ها یا در مقام دفاع کورکورانه عین شما…

رفتن به نوار ابزار