کد خبر : 1815
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

آمریکا از تشکیل دولت اسلامی در هراس است / نفوذ فرهنگ غربی در ایران

آمریکا از تشکیل دولت اسلامی در هراس است / نفوذ فرهنگ غربی در ایران

جانشین رئیس سازمان بسیج کارمندان گفت: آمریکا به عنوان سردمدار صهیونیسم جهانی از تشکیل تمدن اسلامی در هراس بوده و با ایجاد گروهک‌های داعش و تکفیری آنها را در مقابل اسلام و مسلمانان قرار داده‌است.

به گزارش درگیلان، محمد امیرخانی پیش از ظهر امروز در کانون بسیج جوانان رشت موضوع تمدن اسلامی را محور سخنانش قرار داد و اظهار کرد: امروزه در دنیا 3 میلیارد نفر با خدا بیگانه هستند و دو میلیارد و 500 میلیون نفر به ظاهر در آیین مسیحیت تحریف شده قرار دارند و این‌ها بلایی است که تمدن غرب بر سر اسلام آورد.

وی با بیان اینکه آمریکا برای مقابله با یک‌میلیارد و 500 میلیون نفر مسلمان باقی‌مانده گروهک‌هایی را ایجاد کرده‌است، افزود: تشکیل گروهک داعش و تکفیری حاصل تفکر آمریکا و صهیونیسم برای مقابله با اسلام و مسلمانان جهان است.

این مقام مسئول با تصریح بر اینکه آمریکایی‌ها در عالم اسلام رخنه کرده‌اند، ادامه داد: آنها داعش و گروه‌های تکفیری تولید می‌کنند و پروژه یهود، صهیونیسم جهانی، صهیونیسم مسلمان و صهیونیسم شیعه را عملیاتی کرده‌اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور با اشاره به اینکه برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری در راستای تمدن‌سازی اسلامی باید فرآیند به وجود آمدن انقلاب اسلامی را بررسی کنیم، ادامه داد: برای رسیدن به دولت اسلامی راه زیادی در پیش داریم و آمریکا به عنوان سردمدار صهیونیسم جهانی از تشکیل تمدن اسلامی در هراس است.

وی تمدن مورد نظر رهبری را رسیدن به جامعه‌ای دانست که انسان در آن دنیا و آخرت را داشته‌باشد و گفت: تمدن نوین اسلام تمدن سعادت‌آفرین است و مقام معظم رهبری فرمودند «در جهان امروز خلأ یک تمدن برتر و متعالی احساس می‌شود که آن تمدن نوین اسلامی و انقلاب اسلامی سرآغاز این تمدن است».

امیرخانی متعالی‌ترین هدف انقلاب را تحقق تمدن نوین اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند انقلاب بر مبنای اسلام و مختصات انقلاب اسلامی شکل گرفت، باید برای رسیدن به آرمان شهر اسلامی و تمدن نوین اسلامی و حکومت حضرت مهدی (عج) بسیار تلاش کنیم.

وی تبلیغات رسانه‌ای را نشانه‌ای از تمدن غرب دانست و گفت: 17 هزار شبکه ماهواره‌ای در آسمان خاورمیانه تبلیغات پخش می‌کنند که بیش از سه هزار تبلیغات از شبکه یک و دو ایران صورت می‌گیرد و این‌ها محصول تمدن غرب است.

جانشین رئیس سازمان بسیج کارمندان با بیان اینکه در سایه تمدن غرب است که پروژه‌های فساد نفتی شکل می‌گیرد، ادامه داد: وجود ماهواره در خانواده‌ها حاصل تمدن غرب است و مسئولیت خانواده‌ها در قبال فرزندان جوان زیاد است.

وی با اشاره به اینکه ایران بر اثر تمدن غرب رتبه نخست مصرف انواع محصولات وارداتی مانند لوازم آرایشی را دارد، یادآور شد: سالانه 400 میلیارد تومان برای واردات آدامس خارجی هزینه می‌کنیم.

امیرخانی هزینه سالانه 36 میلیارد تومان برای سیگار را از دیگر نمونه‌های تمدن غربی در کشورمان عنوان کرد و گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت سالانه 36 میلیارد تومان خرج درمان بیماران سیگاری می‌شود.

وی واردات خودروهای خارجی را نمونه‌ای دیگر از نفوذ فرهنگ غربی در ایران ذکر کرد و یادآور شد: خودروهای پورشه 50 درصد کارخانه‌های ایران را در اختیار دارند و این‌ها نمونه‌های کوچک از آمارهای بزرگ تمدن غرب در کشور ماست.

این مقام مسئول با بیان اینکه جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر تعطیل شود به قهقرا می‌رود، گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه تعطیل شود و هنوز انسان‌های سالم در جامعه زندگی می‌کنند.

وی وضعیت حجاب و عفاف در جامعه را مغایر با دولت اسلامی عنوان کرد و اظهار کرد: پس از 37 سال از انقلاب در اردیبهشت امسال این مسئله به اداره‌ها ابلاغ شده و به طور مثال گیلان از جمله استان‌هایی است که برخی مسافران در آن بدحجابی و فرهنگ غربی را می‌آورند.

امیرخانی تمدن غربی را غالب بر سرنوشت بشری خواند و خاطرنشان کرد: غرب با برنامه‌ریزی برای مردم و جوامع مختلف به دنبال تسلط بر جوامع است و عده‌ای در این راستا با تبلیغ و تبعیت از فرهنگ غربی به آن دامن می‌زنند.

وی با تصریح بر اینکه رهبر معظم انقلاب با تیزبینی و آینده‌نگری تمدن نوین اسلامی را برای سعادت بشر ارائه کرده‌اند، متذکر شد: تمدن غرب با سلطه بر جوامع به دنبال تحمیل فرهنگ غرب بر ملت‌هاست.

امیرخانی راه ایران را برای رسیدن به جایگاه دولت اسلامی طولانی خواند و یادآور شد: هنوز دولت اسلامی در ایران به عنوان ام‌القرای اسلام تشکیل نشده و تمدن نوین اسلامی به دنبال ایجاد جامعه‌ای برخوردار از مادیات و معنویات است.

وی با اشاره به اینکه در چنین جامعه‌ای نظام، دولت و ارزش‌های اسلامی حاکم شده و کشور اسلامی پیاده‌سازی می‌شود، متذکر شد: ارمغان تمدن غربی برای جامعه تاریکی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج کارمندان گسترش فرهنگ نماز، حجاب و عفاف در اداره‌ها را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف در اداره‌ها برای رسیدن به یک جامعه اسلامی و بسیجی بسیار حائز اهمیت است.

وی درس‌گیری از شهدا و تبلیغ سیره آنها را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه هنوز شهید می‌دهیم، گفت: یک‌میلیون و 400 هزار کارمند در کشور فعالیت دارند و اکنون 64 درصد کارمندان کشور عضو بسیج هستند که این آمار در گیلان 71 درصد و از میانگین کشوری بالاتر است.

به گفته امیرخانی بیش از 8 هزار پایگاه بسیج اداره‌ها در کشور فعالیت می‌کنند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار