کد خبر : 30090
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397- 44: 17

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تنها راهکار ایجاد اشتغال پایدار است

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تنها راهکار ایجاد اشتغال پایدار است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را تنها راهکار ایجاد اشتغال پایدار دانست و گفت: در سال‌های گذشته اجازه داده نشد تا آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در توسعه کشور اثرگذار باشد.

به گزارش گیلانستان، محمد حسینی عصر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان در رشت اظهار داشت: شرایط امروز جامعه نیازمند حرکت سریعتر در حوزه مهارت‌آموزی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ظرفیت‌های کشور در راستای تحقق توسعه عنوان داشت: بدون توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هیچ توسعه‌ای صورت نمی‌گیرد.

حسینی با اشاره به عدم پیشرفت یکسان آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی در کشور ابراز داشت: امروز کشور به مسائل بسیار مهمی نیاز دارد که توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای پاسخگوی این نیازها است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را تنها راهکار ایجاد اشتغال پایدار دانست و تصریح کرد: در سال‌های گذشته اجازه داده نشد تا آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در توسعه کشور اثرگذار باشد.

حسینی با اعلام اینکه طرح‌های اجرایی در کشور بدون توجه به پیوست فنی و حرفه‌ای سبب اجرای طرح‌های موقتی در جامعه می‌شود عنوان داشت: اجرای طرح‌های مختلف در کشور نیازمند توجه به نیروی انسانی است.

مدیرکل سابق آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که در یکی از سازمان‌های اثرگذار در حوزه مهارت آموزی توانستم خدمت کنم.

رحیم عطایی‌پور با بیان اینکه مهارت‌آموزی زمینه افزایش اشتغالزایی را فراهم می‌کند خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا روز به روز بیشتر به حوزه مهارت‌آموزی توجه کنیم.

وی با تاکید بر لزوم کیفی‌سازی فعالیت‌های سازمان آموزش‌ فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد ارتباط میان سازمان فنی و حرفه‌ای و بازار کار استفاده کنیم./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار