کد خبر : 18070
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1396- 13: 18

آیا فرهنگ مردم رشت یعنی برگزاری کنسرت موسیقی، رقص محلی و جشنواره کدو؟؟!!

آیا فرهنگ مردم رشت یعنی برگزاری کنسرت موسیقی، رقص محلی و جشنواره کدو؟؟!!

آیا صرف این همه پول بیت المال در استانی دیگر و بردن اتوبوسی مردم رشت به برج میلاد آنهم برای به نمایش گذاشتن برنامه هایی فقط غیر مذهبی نشانگر فرهنگ مردم رشت است؟

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، روزها و شبهای ۲۳ و ۲۴ شهریور برنامه هایی به همت جمعی از ادارات شهر تحت عنوان “شبهای فرهنگی رشت” در برج میلاد تهران برگزار شد.

در این شبها چندین کنسرت موسیقی، نمایش عروس بران، رقص محلی، جشنواره کدو، تجلیل از خوانندگان، پخت غذاهای محلی و… به عنوان فرهنگ و آداب و رسوم مردم رشت معرفی شده که برای رشتی های دلسوز جای تعجب و تامل بود!

باید این سول را از متولیان امر پرسید که آیا برنامه های دینی و آئینی جزو فرهنگ مردم رشت محسوب نمی شود؟ آیا صرف این همه پول بیت المال در استانی دیگر و بردن اتوبوسی مردم رشت به برج میلاد آنهم برای به نمایش گذاشتن برنامه هایی فقط غیر مذهبی نشانگر فرهنگ مردم رشت است؟

با توجه به نزدیک بودن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مشاهده شده مسئولین شهرهایی همچون تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، کرمان، همدان، ساری و… به برگزاری همایشات پیشواز محرم و تجلیل از پیرغلامان و خادمان مجالس اهل بیت(ع) و آذین بندی شهرها مشغول می باشند اما مسئولین رشتی در آخرین روزهای باقی مانده تا ماه محرم هم دست از کنسرت و رقص محلی بر نمی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار