کد خبر : 2930
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 بهمن 1394- 00: 19

ائتلاف اصولگرایان گیلان با هدف انتخاب اصلح تشکیل شد/ نمایندگانی که رد صلاحیت شدند، موفق عمل نکردند

ائتلاف اصولگرایان گیلان با هدف انتخاب اصلح تشکیل شد/ نمایندگانی که رد صلاحیت شدند، موفق عمل نکردند

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان گفت: هدف از تشکیل ائتلاف احزاب اصولگرایی استان گیلان را کمک برای انتخاب اصلح در دو بخش خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است و با تشکیل ستاد ائتلاف در سطح استان و شهرستان‌ها برنامه‌ها دنبال می‌شود.

به گزارش درگیلان، سردار نظرعلی علیزاده در نشست خبری احزاب اصولگرایی استان گیلان، با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه، اظهار داشت: با توجه به موقعیت حساسی که وجود دارد نیازمند انجام اقداماتی هستیم که آنچه که در شأن مردم و نظام اسلامی است در انتخابات هفتم اسفند رقم بزنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با اشاره به حضور و نقش آفرینی جریانات سیاسی در این انتخابات گفت: جریان اصولگرایی هم به‌عنوان یک تکلیف ورود می کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما در طول انقلاب نشان دادن که همواره درست تشخیص می‌دهند و به‌موقع وارد صحنه می‌شوند و افزود: حضور آنها همواره برای ما حماسه آفرین بود و امیدواریم در انتخابات پیش رو برگ زرین دیگری رقم بخورد.

سردار نظر علیزاده با اشاره به انسجام بین نیروهای اصولگرایی و همگرایی در کل کشور و استان گیلان، خاطرنشان کرد: این امر در گیلان هم اتفاق افتاده است و تشکل‌های اصولگرایی در استان دور هم جمع شدند و شورای ائتلاف اصولگراین گیلان را تشکیل دادند.

وی تأکید کرد: نیروهای ولایی و اصولگرایی در این میدان در کنار هم هستند احزاب رسمی و شخصیت‌های ذی نفوذ در استان همکاری کردند و امروز این ائتلاف کار خود را در استان شروع کرد و به‌زودی خبرهای شورای ائتلاف در شهرستان‌های استان را می‌شنوید.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان هدف از تشکیل این ائتلاف را کمک برای انتخاب اصلح در دو بخش خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: با تشکیل ستاد ائتلاف در سطح استان و شهرستان‌ها برنامه‌ها دنبال می‌شود.

سردار نظرعلیزاده با بیان اینکه جامعه مدرسان حوزه علمیه زیر نظر آیت الله یزدی اسامی کسانی‌که برای خبرگان را لیست می‌کنند، گفت: لیستی که آیت الله یزدی تأئید کند لیست جریان اصولگرایی است و برای آن تلاش می‌شود.

وی گفت: در استان درباره مجلس شورای اسلامی ائتلافی که بین اصولگرایان ایجاد می‌شود لیستی را تهیه می‌کند و خدمت مردم ارائه می‌شود.

علیزاده با اشاره به آیه‌ای از قرآن، تصریح کرد: خداوند خردمندان را کسانی می‌داند که حرف‌ها را می‌شنوند بین آن‌ها بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند و مردم بصیر و انقلابی هم قطعا لیست‌هایی که ارائه می‌شود را بررسی می‌کنند و تصمیم نهایی را می‌گیرند و تلاش شورای اصولگرایی و ولایی این است که همین امر را محقق سازد.

وی تأکید کرد: امیدواریم با همگرایی و اتحاد پیش رو و نتیجه مناسب را در حضور حداکثری و انتخاب اصلح بگیریم و در این ائتلاف جریان‌های اصولگرایی مجوزدار مانند مؤتلفه اسلامی و جبهه پایداری در این مجموعه جمع شده‌اند و ضمن اینکه تشکل‌های فرهنگی، اجتماعی و تخصصی و صنفی هم دعوت به‌عمل آمد و سطح گسترده‌ای از جریانات فرهنگی و اجتماعی و شخصیت‌های ذی نفوذ این جریان را همراهی کردند و ائتلاف شکل گرفت.

وی با بیان اینکه این سخن که افراد رد صلاحیت از اصلاح طلبان هستند صحت ندارد، گفت: بسیاری از این افراد رد صلاحیت شده در طیف اصولگرایی هستند و این موضوع هم در استان و هم در کل کشور صدق می‌کند، رسانه‌ها باید به رسالت خود توجه کنند و به دنبال فضاسازی نروند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه مردم با نظام و ولایت پیمان بسته‌اند و هرگز افراد مورد توجه نیست، خاطرنشان کرد: مرجع تشخیص هیئت اجرایی و نظارت و شورای نگهبان است و مردم همراه به انقلاب هستند و با آرمان‌ها و ارزش‌ها توجه دارند.

سردار علیزاده گفت: مردم ما ثابت کردند هر جا حضور تبلیغات و توطئه‌های دشمن باشد حضورشان بیشتر و پررنگ‌تر است و امروز دشمن برای انتخابات بسیار هزینه می‌کند و مردم با حضور حداکثری باز هم دشمن را ناکام می‌کنند.

وی با بیان اینکه برجام دستاورد نظام و پایداری ملت است، افزود: این ظلم در حق نظام و پایداری مردم است که جریان یا شخصی بخواهد آن را به نفع خود مصادره کند چرا که نظام هزینه سنگینی برای تحقق آن پرداخت و مسلماً کسی یا جریانی به دنبال مصادره آن به نفع خود نیست.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایی گیلان با بیان اینکه در این ائتلاف همه به این نتیجه رسیده‌اند که کسی سهم خواهی نداشته باشد، گفت: انقلاب نیازمند همه جریان‌های ولایی و اصولگرایی است و همه این را پذیرفته‌اند.

وی با بیان اینکه دلیل رد صلاحیت نمایندگان فعلی را باید از مسئولان و هیئت‌های مربوطه سؤال کرد و من اطلاعی ندارم افزود: درباره کارنامه آن‌ها باید گفت نمایندگان در حوزه انتخابیه خود موفق عمل نکردند و نتوانستند رضایت مردم را برآورده کنند و در حوزه قانون‌گذاری خوب عمل کردند و من به شخصه انتظار داشتم نمایندگان به‌ویژه اصولگرایان هماهنگی بیشتری داشته باشند و برای دوره بعد برای همگرایی بین نمایندگان اصولگرایی برنامه‌ریزی می‌شود تا اثرگذاری آن‌ها در قانونگذاری و حوزه انتخابیه آن‌ها افزایش یابد.

سردار علیزاده تأکید کرد: بهتر است فضای کشور را به سمت همدلی پیش بریم و تقسیم‌بندی‌های جناحی در پازل دو قطبی سازی دشمن است.

 سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایی گیلان با بیان اینکه فتنه‌گری دشمن جدی است گفت: نقش آفرینی مسئولان و مردم و هوشیاری کامل می‌توان آن را خنثی کرد دشمن هیچگاه دست بردار نیست و همه مردم، کاندیداها و مسئولان باید دقت کنند که به دشمن فضا برای توطئه ندهند و با همدلی توطئه‌های دشمن را خنثی سازند.

سردار علیزاده با اشاره به ظرفیت‌ها و نیروهای متخصص گیلان گفت: اعتقاد نیروهای ولایی این است که ما تاکنون از این نیروها و ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه استان استفاده نکرده‌ایم و نعمت‌های خدادادی در گیلان به وفور وجود دارد و داشته‌های مختلف در عرصه‌های مختلف برای ما فرصت‌های زیادی به‌وجود آورد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با اشاره به مردم ولایی و صبور گیلان خاطرنشان کرد: مردم پشتیبان ولایت و مسولان هستند و مسئولان باید از این نعمت‌ها درست استفاده کنند تا کفران نعمت نشود شکر این نعمت‌ها شکوفایی این نعمت‌ها است و اصلا پذیرفته نیست در استانی با این ظرفیت آمار بیکاری و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بالا باشد.

وی افزود: گیلان در مقام رشد و توسعه در مقابل استان‌های دیگر کارنامه قابل قبولی ندارد و این مسئولیت نامزدهای انتخاباتی را بی‌شمار می‌کند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار