کد خبر : 65296
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

اتحاد مسلمانان و تقویت جبهه مقاومت نابودی اسرائیل را تسریع می کند

اتحاد مسلمانان و تقویت جبهه مقاومت نابودی اسرائیل را تسریع می کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نابودی رژیم صهیونیستی را یکی از آرمان های اصلی انقلاب دانست و گفت: اتحاد مسلمانان و تقویت جبهه مقاومت نابودی اسرائیل را تسریع می کند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری صبح پنجشنبه در نشست بزرگداشت روز جهانی قدس با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم پهلوی بزرگترین ضربه را به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کرد، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم منحوس صهیونیستی یکی از مهمترین حامیان خود را در منطقه از دست داد.

وی با اشاره به اینکه حذف اسرائیل از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران اعلام شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران خون تازه‌ای را در رگ‌های مقاومت فلسطین جاری کرد.

حجت‌الاسلام اشجری، پیروزی انقلاب را موجب ظهور و بروز جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان و سایر کشورهای عربی دانست و تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسلمانان جهان فهمیدند که برای رهایی از بند استکبار جهانی نیازی به تکیه بر دولت‌های خود فروخته عربی و درخواست کمک از مجامع بین‌المللی نیست بلکه باید با توکل بر خداوند و تکیه بر اعتقادات عمیق اسلامی و پرورش جوانان مجاهد با دولت‌های غاصب و فاسد مبارزه کنند تا به آرمان والای آزادی برسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه گناه بزرگ سازش و عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی همچون امارات، بحرین و سودان با رژیم دژخیم و غاصب صهیونیستی و چشم بستن بر جنایات آنان علیه ملت مسلمان فلسطین، خیانتی بزرگ به آرمان مقدس فلسطین است، بیان کرد: اینگونه تحرکات همچون تضعیف مقاومت اسلامی، خاموش کردن فریاد عدالت خواهی ملت فلسطین و مشروعیت بخشیدن به رژیم خودکامه و استکباری اسرائیل را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران و بشارت مقام معظم رهبری دوران انزوا و افول رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکای جهان خوار آغاز شده است، گفت: با اتحاد مسلمانان جهان و تقویت جبهه مقاومت اسلامی پیروزی و نابودی کامل اسرائیل نزدیک است.

حجت‌الاسلام اشجری، روز جهانی قدس را نماد استکبارستیزی مردم مسلمان ایران و آزادی‌خواهان جهان دانست و اظهار کرد: هر ساله مردم جهان با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن بیعت با آرمان والای امام خمینی (ره)، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند و حمایت همه‌جانبه و علنی خود را از مظلومان جهان و انزجار عمیق خویش را از زورگویان شیطان‌صفت دنیا به نمایش می‌گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: دستان پلید و ناپاک اسرائیل در برخی تحرکات علیه انقلاب اسلامی همچون ترور سردار حاج قاسم سلیمانی، ترور دانشمندان هسته‌ای و همچنین اقدامات خرابکارانه در تأسیسات هسته‌ای مشهود است.

برگزاری برنامه‌های روز جهانی قدس سلامت محور و با رعایت دستور العمل های بهداشتی

اشجری تصریح کرد: اینگونه جنایات استکبار جهانی در زمان مناسب قاطعانه و به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد و جوانان مجاهد و غیور میهن اسلامی دستان شیطانی صهیونیسم بین‌الملل و هر قدرت استکباری را که بخواهد در برابر مطالبات حقه ملت مسلمان ایران بایستد قطع خواهند نمود.

وی شعار روز جهانی قدس سال‌جاری را «آزادی قدس نزدیک است» اعلام کرد و گفت: با توجه به موج جدید بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم، روز جهانی قدس امسال حتی به شکل کاروان خودرویی در هیچ نقطه از استان گیلان برگزار نمی‌شود و همه برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی قدس سلامت‌محور و با رعایت کامل مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه مراسم استانی روز جهانی قدس با سخنرانی آیت‌الله رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم ساعت ۲۱:۳۰ پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به صورت نمادین در یکی از مساجد شهر رشت همراه با پخش زنده از سیمای مرکز گیلان (شبکه باران) برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، افزود: توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه، تولید محتوا و انتشار گسترده یادداشت، تحلیل، پوستر، کاریکاتور، عکس‌نوشته، موشن‌گرافی، فیلم‌کوتاه، نماهنگ، استوری و…، ایجاد نمادهای بصری در سطح شهرها از جمله دیوارنگاری، برافراشتن پرچم فلسطین در میادین بزرگ شهرها، بهره‌مندی از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه، پایگاه‌های بسیج و سازمان‌های مردم نهاد، بهره‌مندی از رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، برگزاری وبینارهای تخصصی، برگزاری کارگاه‌ها، مسابقات و نمایشگاه‌های آنلاین فرهنگی و هنری، برگزاری عصر شعر، فضاسازی و تبلیغات شهری، تولید و پخش برنامه‌های متنوع تلویزیونی و رادیویی و… برخی از برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی قدس در استان گیلان خواهد بود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار