کد خبر : 59940
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

نماینده مردم رشت در مجلس:

اختصاص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان گیلان

اختصاص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان گیلان

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یکی از راه‌های توسعه استان گیلان را توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و گفت: یکی از راه‌های سودآوری استان را توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان بوده و با پیگیری‌های انجام‌شده ۷۰ میلیارد تومان به گیلان در این خصوص اختصاص پیداکرده است‌.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قانون‌گذاری مجلس در راستای حل مشکلات کشور تنظیم می‌شود، اظهار کرد: جایگاه مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون بوده و هنگامی‌که یک معضل در کشور ایجاد می‌شود نمایندگان با وضع قوانین مختلف از این اتفاق جلوگیری می‌کند.

وی با ابراز خرسندی از همدلی و وحدت میان نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس یازدهم و گیلان انقلابی بوده و تمام دغدغه آنان پیگیری مطالبات مردم در عرصه‌های مختلف بوده و در این خصوص نمایندگان گیلان داری اتحاد و وحدت بسیار خوبی هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به جایگاه مجلس در رفع موانع تولید در کشور تصریح کرد: در طی این چند ماه نمایندگان گیلان با وحدت و همدلی پیگیر موارد استانی بوده و در این خصوص جلسات مختلفی با وزرای مختلف برگزار و در این جلسات استاندار هم حضورداشته است.

احمدی با اذعان به اینکه پیشرفت استان منجر به پیشرفت شهرستان در گیلان می‌شود افزود: نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در سطح کلان استان و پروژه‌های عمرانی را در اولویت قرار می‌دهند زیرا با پیشرفت استان شهرستان هم‌ با رشد اقتصادی مواجه می‌شود.

وی یکی از راه‌های توسعه استان گیلان را توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و بیان کرد: یکی از راه‌های سودآوری استان را توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان بوده و با پیگیری‌های انجام‌شده ۷۰ میلیارد تومان به گیلان در این خصوص اختصاص پیداکرده است‌.

عضو کمیسیون آموزش‌وپرورش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اخذ ۸۰ میلیارد تومان از ستاد اجرایی فرمام امام خبر داد و گفت: در خصوص تکمیل مدارس نیمه ساخت، واحدهای نیمه فعال جلساتی را با دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برگزار و ۸۰ میلیارد تومان در این خصوص موفق به جذب اعتبار شدیم.

احمدی با گله‌مندی از معطلی هفت‌ماهه طرح‌های اقتصادی در استان گیلان تصریح کرد: ما باید دنبال سرمایه‌گذار بریم زیرا استان دارای ظرفیت‌های بسیار خوب در عرصه‌های مختلف است لذا شایسته استانی مثل گیلان نیست یک طرح شش الی هفت ماه منتظر تأیید باشد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار