کد خبر : 53131
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399- 30: 17

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اراده مجلس یازدهم خلع ید مفسدین برای همیشه است

اراده مجلس یازدهم خلع ید مفسدین برای همیشه است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مفسدین در هر لباس، شأن و منزلتی باشند به یاری خدا، مردم و نهادهای انقلابی رسواشده و به اشد مجازات محکوم خواهند شد، گفت: اراده مجلس یازدهم و نمایندگان استان، خلع ید مفسدین برای همیشه است.

به گزارش گیلانستان،سید علی آقازاده با اشاره به اهمیت مقابله با فساد و اراده مجلس یازدهم برای مبارزه با مفسدین اظهار کرد: وجود گلوگاه‌های فساد در گیلان، موجب شده تا مفسدین در کمال آرامش به منابع استان دست‌درازی کرده و روزبه‌روز با تناول بیت‌المال، فربه‌تر شده و منابع اقتصادی استان را حیف‌ومیل کنند.

وی با تأکید بر اینکه استان گیلان باید فضایی ناامن برای مفسدین باشد، افزود: گام نخست مبارزه با مفسدان، ناامن کردن فضای فساد برای مفسدین و شناسایی گلوگاه‌های فساد است که ما به‌طور جد در حال شناسایی این گلوگاه‌ها در استان بوده و به‌محض شناسایی در برخورد با آنان به‌هیچ‌عنوان مماشات نخواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه مفسدین سال‌هاست به منابع استان دسترسی داشته و در دستبرد به بیت‌المال تخصص پیداکرده‌اند، تصریح کرد: مفسدین بدانند که در هر لباس، شأن و منزلتی باشند به یاری خدا، مردم و نهادهای انقلابی رسواشده و به اشد مجازات محکوم خواهند شد، چراکه اراده مجلس یازدهم و نمایندگان استان، خلع ید مفسدین برای همیشه است.

آقازاده با اشاره به اراده دستگاه قضا برای مبارزه با مفسدین بیان کرد: استان گیلان با این میزان نعمت خدادادی و زمینه اشتغال برای فرزندان خود، دیگر جایی امن برای مفسدین نخواهد بود و به فضل خدا و با کوتاه کردن دست مفسدین از بیت‌المال، اقتصادی پویا و کارآمد بر پایه توانایی و مهارت جوانان این دیار ایجاد می‌کنیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار