کد خبر : 93112
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402- 59: 13

افشاگری عضو شورای سنگر پیرامون انتخاب شهردار:

از استانداری تماس گرفتند که فعلا دست نگه دارید/ نمی‌گذارند شهرداری انتخاب شود که اهل لابی نباشد

از استانداری تماس گرفتند که فعلا دست نگه دارید/ نمی‌گذارند شهرداری انتخاب شود که اهل لابی نباشد

عضو شورای شهر سنگر گفت: آقایان متوجه شده اند که ما ۳ عضو شورا قرار است فردی را انتخاب کنیم که اهل لابی و باندبازی نیست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، سهراب یوسفی عضو شورای شهر سنگر با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود از فشار استانداری گیلان جهت عدم تشکیل جلسه انتخاب شهردار خبر داد و گفت: با اینکه فرماندار محترم در نامه ای مکتوب از ما اعضای شورای شهر خواسته بودند که روز چهارشنبه راس ساعت ۱۱ در جلسه ای فوق العاده شهردار سنگر را انتخاب و صورتجلسه آن را به فرمانداری ارسال نمائیم، اما از طرفی دیگر به صورت تلفنی گفتند جلسه را لغو کنید.

وی با بیان اینکه بنده، آقای مظلومی و آقای پورطالمی در این جلسه حاضر شدیم، خاطرنشان کرد: آقایان حسن نیا و پورصفر از غائبین این جلسه فوق العاده بودند.

یوسفی در ادامه اظهار کرد: از طرف یکی از معاونت های استانداری با بنده تماس گرفته و عینا گفتند ” پیشنهاد می دهم شما فعلا شهردار انتخاب نکنید”.

عضو شورای شهر سنگر افزود: آقایان متوجه شده اند که ما ۳ عضو شورا قرار است فردی را انتخاب کنیم که نه اهل لابی و باندبازی بوده و نه اهل نشست و برخاست با همین آقایان است و به همین دلیل نمی خواهند بگذارند این فرد یعتی آقای علیرضا قانع به عنوان شهردار انتخاب شود.

وی با تاکید بر اینکه اکثر مسئولین از وزارت کشور گرفته تا استانداری و فرمانداری نگران انتخاب شهردار سنگر هستند، ابراز نمود: از استانداری و فرمانداری خواهشمندم اگر توصیه ای پیرامون انتخاب شهردار دارند آن‌ را کتبا به شورا ارسال نمایند نه اینکه نصفه های شب تماس بگیرند که جلسه را لغو کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار