کد خبر : 69541
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400- 57: 9

با حکم مدیرعامل؛

اسفندیار ضیایی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون شد

اسفندیار ضیایی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی اسفندیار ضیایی حلیمه‌جانی را به عنوان مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی این مجموعه منصوب کرد.

به گزارش گیلانستان، مهدی علی‌اکبرزاده در این حکم تاکید کرده است تا ضمن نظارت بر اجرای قوانین اداری، استخدامی و کار و امور اجتماعی در مورد تمامی کارکنان، نسبت به صلاح و صرفه  کانون در قراردادها ‌ و نگه‌داری اموال، مدیریت مصرف کالا و خدمات مورد نیاز، با همکاری واحدهای مختلف و رعایت  اصل صرفه‌جویی اهتمام ورزیده شود.
مدیرعامل همچنین در حکم مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون اظهار امیدواری کرده است: با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، سیاست‌های ریاست جمهوری و اهداف و برنامه‌های مصوب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن جلب همکاری و مشارکت معاونت‌ها، دفاتر ستادی و مدیران استانی  در راستای تحقق اهداف، ماموریت‌ها و وظایف محوله قدم‌های موثری برداشته شود.
لازم به یادآوری است: اسفندیار ضیایی پیش از این از ابتدای سال ۱۳۹۶ تاکنون به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان مسوولیت این اداره‌کل را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار