کد خبر : 89603
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1402- 07: 23

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد؛

اسکان ۸ هزار و ۵۰۲ خانواده فرهنگی در گیلان

اسکان ۸ هزار و ۵۰۲ خانواده فرهنگی در گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از اسکان ۸ هزار و ۵۰۲ خانوار در مدارس و واحدهای آموزشی این استان خبر داد و گفت: ۱۹۴ مدرسه در استان در قالب یک هزار و ۱۶۶ کلاس آماده پذیرش مسافران فرهنگی است.

به گزارش گیلانستان، محمد فائزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح اسکان فرهنگیان در سفرهای نوروزی، اظهار کرد: گیلان به دلیل ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور است.

 

وی از اسکان ۸ هزار و ۵۰۲ خانوار در مدارس و واحدهای آموزشی گیلان خبر داد و افزود: از ابتدای اجرای طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تاکنون بیش از ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر در مدارس و واحدهای آموزشی گیلان اسکان داده شدند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل بیشترین سهم اسکان مسافران فرهنگی در این استان را به خود اختصاص دادند، گفت: مسافران فرهنگی از استان‌های مختلف کشور اعم از آذربایجان شرقی، غربی، همدان، لرستان، اردبیل، خوزستان، بوشهر، قم، کرمان و سمنان از امکانات ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان بهره مند شدند.

 

فائزی از اسکان مسافران فرهنگی در مدارس تا یازدهم ماه جاری خبر داد و بیان کرد: ۱۹۴ مدرسه در استان در قالب یک هزار و ۱۶۶ کلاس آماده پذیرش مسافران فرهنگی کشور هستند.

 

وی ادامه داد: ١٢ مرکز رفاهی دارای ۱۴۰ سوئیت و اتاق با ظرفیت ۵۱۲ تخت نیز آماده خدمات دهی به مسافران فرهنگی کشور هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به شرایط پذیرش اسکان فرهنگیان در مدارس و واحدهای آموزشی، اضافه کرد: ستاد اسکان فرهنگیان مکلف به ارائه خدمات به فرهنگیان و خانواده درجه یک پدر، مادر، همسر و فرزندان تحت تکفل آنان است.

 

فائزی ادامه داد: اسکان بستگان درجه یک فرهنگیان با ارائه کارت شناسایی فرهنگی یا حکم کارگزینی و شناسنامه حتی‌الامکان با حضور شخص فرهنگی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار