کد خبر : 12080
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1396- 27: 8

اعتراف رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان به ناتوانی رئیس جمهور در حل مشکلات

اعتراف رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان به ناتوانی رئیس جمهور در حل مشکلات

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در گیلان با بیان اینکه روحانی نتوانست تمام وعده‌هایی که در سال ۹۲ به مردم داد را عملیاتی کند گفت: حقیقتی به نام رکود و بیکاری در جامعه وجود دارد.

به گزارش گیلانستان، سید احمد حسینی شامگاه جمعه در محل ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در شهر رشت اظهار کرد: روزهای بسیار پر نشاط و سختی را در پیش داریم.

وی ادامه داد: روزهای با نشاط به خاطر این است که مردم ایران و گیلان برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رأی می‌روند اما بخشی از جریان‌ها که خود را منتسب به نظام می‌دانند به خاطر اینکه نشان دهند دولت روحانی ناکارآمد است حاضرند حقیقت‌های بسیار آشکاری را کتمان کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در گیلان به تلاش برخی برای پاشیدن بذر ناامیدی در جان مردم اشاره کرد و افزود: می‌خواهند این باور را ایجاد کنند روحانی کاری انجام نداده است.

حسینی با بیان اینکه در جغرافیایی رأی ایران بخش‌های تعیین شده‌ای داریم، تصریح کرد: ۱۲ تا ۱۷ درصد از جمعیت جامعه را اصولگرایان تشکیل می‌دهند و در هر صورت پای صندوق‌های رأی می‌آیند و حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد مردم اصلاح‌طلب هستند ضمن اینکه بخش بزرگی از جمعیت مایل هستند نشانه‌های امید را در جامعه مشاهده کنند.

*دولت روحانی ادعایی ندارد تصمیم‌هایی که گرفته درست بود

وی با اشاره به اینکه دولت روحانی ادعایی ندارد تمام تصمیم‌هایی که گرفته درست بود، بیان کرد: در سال ۹۲ ممکن است روحانی وعده‌هایی که به مردم داده تمام آنها عملیاتی نشده باشد و نتوانسته آنها را انجام دهد اما اراده او بر این است وعده‌هایی که داده، جامه عمل بپوشاند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی به قطع رابطه ایران با بسیاری از کشورهای دنیا در ابتدای دولت روحانی اشاره کرد و گفت: می‌خواهیم به جامعه خاکستری بگوییم اجازه ندهید دوباره به عقب برگردیم.

حسینی با تأکید براینکه بدون تعامل با دنیا نمی‌توان پیشرفت کرد، یادآور شد: قبل از دولت روحانی دادوستدی با دنیا نداشتیم و به خاطر هیچ، سرمایه‌های ملی را در معرض آسیب جدی قرار دادیم.

وی ادامه داد: در سال‌های طولانی سایه جنگ بر آسمان ایران مستقر شده بود، دولت روحانی تلاش بزرگی کرد و قطعنامه‌ها و تحریم‌ها علیه کشور را از بین برد و تعامل سازنده بین ایران و جهان به وجود آورده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در گیلان با بیان اینکه نیازمندیم مردم احساس کنند در آینده خود سهیم‌ هستند، اظهار کرد: در گذشته مسیر را روی علاقه‌مندان به کشور بستند و سرنوشت ایران به دست جمع کوچکی سپرده شده بود.

حسینی، ایران را کشوری بزرگ با ۸۰ میلیون نفر جمعیت توصیف کرد و افزود: دولت روحانی آمد و مسیر را برای تقویت حاکمیت و ملت باز کرد اما برخی دوباره تلاش می‌کنند راه رفته را به عقب برگردانند.

*حقیقتی به نام رکود و بیکاری در جامعه وجود دارد

وی با اشاره به اینکه حقیقتی به نام رکود و بیکاری در جامعه وجود دارد، بیان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند موضوع مذکور را کتمان کند اما چه کسانی می‌خواهند این رکود را از بین ببرند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی به فساد اداری در کشور اشاره کرد و گفت: اختلاس‌های سه هزار میلیارد و ۱۲ هزار میلیارد تومانی را گروه دیگری بردند و کسی پاسخگو نیست و پول نفت ایران به افرادی مانند بابک زنجانی داده شد.

حسینی با بیان اینکه در پرتو دقت روحانی میزان فساد در کشور نسبت به دوره گذشته چهار برابر کاهش پیدا کرده است، متذکر شد: باید تلاش کنیم ایران را از رکود خارج کنیم./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار