کد خبر : 19784
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396- 41: 8

اعضای مجمع باشگاه ملوان با استعفای دنیامالی مخالفت کردند

اعضای مجمع باشگاه ملوان با استعفای دنیامالی مخالفت کردند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان گفت: نشست خبری امروز با اصحاب رسانه به‌منظور ایجاد همدلی و وحدت رویه با این قشر زحمتکش در هیات فوتبال انزلی برگزار شد و ماحصل جلسه همدلی حاضرین در جلسه برای موفقیت ملوان بود.

به گزارش گیلانستان، مهران نصیری در گفت‌وگویی بابیان اینکه استعفای دنیامالی از ریاست هیات مدیره، روز پنجشنبه از طریق سایت‌ها اعلام شد، اظهار کرد: هیچ‌یک از اعضای مجمع ملوان راضی به استعفای ایشان نیستند و علاوه بر مجمع باشگاه، همه مسئولین شهری بسیج شده‌اند که ایشان را دوباره به ملوان بازگردانند. ایشان در مدت دو سال، مبلغی حدود ۱۴ میلیارد تومان برای باشگاه آورده داشته‌اند که در این شرایط بغرنج اقتصادی شاهکار بوده است. امیدواریم ایشان هر چه سریع‌تر به هیات مدیره باشگاه ملوان و ریاست آن بازگردند.

وی بابیان اینکه جلسه شورای شهر پیرامون ملوان خروجی خوبی داشت، گفت: هدف از برگزاری این جلسه، ایجاد وحدت رویه بین دو ارگان منطقه آزاد و باشگاه ملوان با وساطت اعضای شورای شهر بود. اتفاقات خوبی هم در این جلسه به وقوع پیوست لیکن هنوز یک سری سوءتفاهمات بین طرفین پابرجاست. با تمام این تفاسیر همه باهم برای رسیدن به اهداف باشگاه یکدل و متحد تلاش خواهیم کرد.

نصیری افزود: اگر بخواهیم مشکلات کوچک را بزرگ جلوه دهیم خودمان را وارد مخمصه خواهیم کرد؛ بنابراین تلاش می‌کنیم اختلاف‌نظرهایی که در سطح شهر وجود دارد را با برگزاری جلسات حل‌وفصل کنیم و از پتانسیل شهر در تمامی حوزه‌ها برای موفقیت ملوان استفاده کنیم. امیدواریم در پایان فصل جشن صعود به لیگ برتر را در کنار هم بگیریم.

وی در مورد مشکلات ناشی از شکایت دو بازیکن خارجی ملوان به فیفا و کسر شش امتیاز، بیان کرد: زوران بعدازاینکه به فیفا شکایت کرد با حکمی که از فیفا داشت بخشی از پول خود را دریافت کرد. حکم زوران را به این دلیل رسانه‌ای کردیم که اعلام کنیم اگر پول او پرداخت نشود عواقب بدی برای باشگاه نظیر کسر امتیاز در پی خواهد داشت، رأی پاشنکو نیز تازه آمده است و نیاز به بررسی بیشتر دارد، سعی می‌کنیم اجازه ندهیم قضیه پاشنکو همانند زوران برایمان دردسرساز شود.

نصیری بابیان اینکه چندین مرتبه با زوران مذاکره داشته است افزود: ایشان با توجه به اینکه رأی قطعی فیفا را داشت حاضر به نشستن پای میز مذاکره نبود، خیلی تلاش کردیم که مبلغ باقی‌مانده پول زوران (۲۳۰ هزار دلار باقی‌مانده از ۳۳۰ هزار دلار) را تقسیط کنیم که ایشان نپذیرفتند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار