کد خبر : 71481
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به گیلان سفر می کنند

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به گیلان سفر می کنند

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در سفری سه روزه از فردا(۲۹ مهر) مشکلات حوزه‌های مرتبط در گیلان را بررسی می‌کنند.

به گزارش گیلانستان، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از فردا(پنج‌شنبه،۲۹ مهر) به مدت سه روز جهت بازدید از پروژه‌ها و حضور در نشست‌های مرتبط به استان گیلان سفر می‌کنند.

اعضای این کمیسیون در نخستین برنامه از سفر کاری خود فردا(۲۹ مهر) به دیدار آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت رفته و سپس از دهکده ورزشی آموزش عالی کشور و نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان دانشگاه‌های استان در رشت بازدید می‌کنند.

افتتاح ساختمان دانشکده مهندسی مکانیک در دانشگاه گیلان با زیربنای پنج هزار و ۷۲۷ متر مربع، باردید از پروژه دانشکده علوم پایه و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان، جلسه با شورای مدیریت آموزش عالی استان، بازدید از شرکت دانش بنیان زرسا و موسسه تحقیقاتی بین‌المللی تاس ماهیان(ماهیان خاویاری) از دیگر برنامه‌های روز اول سفر اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به گیلان است.

جلسه با مدیران آموزش و پرورش استان گیلان و بازدید از تالاب انزلی، بازدید از شرکت‌ دانش بنیان ماشین سازی امیدی در لاهیجان، کارخانه نوآوری گیلان از دیگر برنامه‌های سفر کاری کیمسیون آموزش مجلس، تحقیقات و فناوری مجلس است که با شرکت در جلسه جمع بندی با حضور استاندار و نمایندگان مجلس پایان می‌یابد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار