کد خبر : 76529
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400- 25: 17

وعده رئیس مرکز بهداشت رشت در بازدید از رستوران‌ها:

اعطاء نشان واحد “نمونه سلامت” به رستوران‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی را کاملا رعایت کنند

اعطاء نشان واحد “نمونه سلامت” به رستوران‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی را کاملا رعایت کنند

دکتر نورصالحی گفت: کلیه مراکز تولید و توزیع مواد غذایی از جمله رستوران‌ها، فست فودها که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمایند نشان واحد نمونه سلامت اعطا خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان رشت؛ در راستای کنترل و نظارت بر محدودیت‌های هوشمند کرونا در بستر سامانه ایران من، ۴ اسفند ۱۴۰۰ دکتر اسماعیل نورصالحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت به همراه نائب رئیس اتاق اصناف استان گیلان و نیروهای اماکن، تعزیرات، بازرسان اصناف و کارشناسان سلامت محیط شهرستان ضمن بازدید شبانه و سرزده از تعدادی از رستوران‌ها و غذاخوری‌های بزرگ سطح شهر؛ نقض پروتکل‌ها و نواقص بهداشتی را به مسئولین واحد متذکر شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت با تاکید بر اهمیت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از تشدید برخورد با متخلفین در ایام پیش رو خبر داد و افزود: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و شروع تعطیلات نوروزی؛ شهر رشت به عنوان مقصد گردشگری بسیاری از مسافران انتخاب می‌گردد.
وی ادامه داد شناخته شدن شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی در یونسکو ؛ بار مسئولیت رستوران داران و کلیه عرضه کنندگان مواد غذایی را بیشتر می‌کند.
دکتر نورصالحی افزود: همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شد برای تشویق صاحبان رستوران‌ها و کلیه مراکز تولید و توزیع مواد غذایی که به رعایت کامل و مستمر پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ورزند نشان واحد نمونه سلامت اعطاء خواهد گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار