کد خبر : 57832
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

اعطای ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان/ ۲۵۰۰ واحد مسکن مهر رشت آماده واگذاری است

اعطای ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان/ ۲۵۰۰ واحد مسکن مهر رشت آماده واگذاری است

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی واحدهای مسکن مهر رشت گفت: با تلاش‌های صورت گرفته دو هزار و‌۵۰۰ واحد مسکونی در انتهای فاز یک مسکن مهر رشت که توسط‌ انبوه‌سازان ساخته‌شده آماده واگذاری به متقاضیان هستند.

به گزارش گیلانستان، ماکان پدرام‌ امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اتمام واحدهای مسکن مهر به مهم‌ترین اولویت راه و شهرسازی در استان تبدیل‌شده است، اظهار کرد: در استان گیلان تعدادی از واحدهای مسکن مهر در اکثر شهرستان‌ها ازجمله رشت در حال‌ تکمیل بوده و به‌زودی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی واحدهای مسکن مهر رشت افزود: با تلاش‌های صورت گرفته دو هزار و‌۵۰۰ واحد مسکونی در انتهای فاز یک مسکن مهر رشت که توسط‌ انبوه‌سازان ساخته‌شده آماده واگذاری به متقاضیان هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اذعان به اعطا تسهیلات بانکی برای متقاضیان دریافت مسکن مهر گفت: این افراد می‌توانند تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال از تسهیلات مسکن مهر بهره کند شده و واحدهای خود را به همراه عرصه و‌ عیان خریداری کنند.

پدرام با تأکید بر تلاش برای دسترسی راحت مسکن مهر رشت به شهر بیان کرد: قیمت هر مترمربع از این واحدها بین پنج میلیون و ۵۰۰ تا ۶ میلیون تعیین‌شده و‌ با اجرای رینگ در رشت دسترسی این واحدهای مسکن مهر به شهر راحت‌تر می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار