کد خبر : 47635
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398- 22: 21

با انتشار یادداشتی صورت گرفت؛

اعلام برائت عضو شورای مرکزی جوانان اصلاح طلب گیلان از جریان اصلاحات و حمایت از ۳ کاندیدای ارزشی در انتخابات رشت+ اسامی

اعلام برائت عضو شورای مرکزی جوانان اصلاح طلب گیلان از جریان اصلاحات و حمایت از ۳ کاندیدای ارزشی در انتخابات رشت+ اسامی

به عنوان کسی که سال‌ها با خلوص نیت و پاکی قلبم در لشکر اصلاح‌طلبان پیاده ای بدون مواجب بودم، تلخ است اذعان به اشتباه و پشیمانی از گذشته‌ای که حالا با تمام وجودم انکارش می‌کنم.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، یعقوب نوری هریس عضو شورای مرکزی جوانان اصلاح طلب استان گیلان و معاون ستاد انتخاباتی روحانی در استان با انتشار یادداشتی ضمن اعلام برائت از جریان اصلاحات حمایت خود را از آقایان عظمتی، آقازاده و محمدی در انتخابات مجلس شهرستان رشت اعلام نمود.

متن یادداشت به شرح زیر است:

تلخ است حرف دلم. هرچه قند و عسل هم به پایش بریزم، از گزندگی و نکبت‌ش کم نمی‌کند که تلخ و سیاه و تاریک است حرف دلم.‌..

به عنوان کسی که سال‌ها با خلوص نیت و پاکی قلبم در لشکر اصلاح‌طلبان (که آن ایام نمی‌دیدم بیرق یزیدی بر نیزه دارد) پیاده ای بدون مواجب بودم، تلخ است اذعان به اشتباه و پشیمانی از گذشته‌ای که حالا با تمام وجودم انکارش می‌کنم.

آری اشتباه کردم و سهم هرچند کوچکم در پیشبرد اهداف افساد طلبان این استان را می‌پذیرم و یقین دارم هیچ‌گاه برای جبران دیر نیست. قلبم روشن است از تابش نور آن شهید عزیز و طلوع بصیرت در قلب‌هایی که هنوز برای پذیرش راستی‌ها آماده اند و استوار.

سوگند می‌خورم در جبران آن حمایت‌های بی منت و بی‌دریغ که ریالی عایدی برای من و امثال من نداشت، تا نفس دارم در رسوا کردن ژنرال‌ها و بزرگانِ کوچکِ و حقیرِ لشکر یزیدی اصلاح‌طلبان استان بکوشم و در این راه خطیر ذره ای تردید به قلبم راه ندهم.

در گام دوم انقلاب و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، تا نفس در سینه دارم در راه سرفرازی ایران عزیزم گام بر‌می‌دارم و در شروع این مسیر سخت از خدای متعال و روح برادر زاده‌ی عزیزم که برادر و سرباز راستینِ لشکر حسین(ع) بود مدد می‌طلبم.

اینجانب یعقوب نوری هریس با اعلام حمایت از آقایان عظمتی و آقازاده و محمدی در انتخابات دوم اسفند، از مردم شریف شهرستان رشت دعوت می‌کنم که با رایِ انقلابی خود، بساط رانت و فساد را از مجلس شورای اسلامی براندازند و در راه سربلندی و افتخار ایران عزیز بکوشند.

به کوری چشم فتنه‌گران و افساد طلبان، بهمن ماه نود و هفت، یعقوب نوری هریس

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار