کد خبر : 64695
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گیلان:

اعلام قیمت اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان در گیلان/ طرح تشدید نظارت اجرا آغاز شد

اعلام قیمت اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان در گیلان/ طرح تشدید نظارت اجرا آغاز شد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گیلان با اشاره به اعلام قیمت اقلام پر مصرف مردم در ماه مبارک رمضان، گفت: از امروز طرح تشدید نظارت بر بازار نیز اجرا می شود.

به گزارش گیلانستان، مهدی نقدی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف برخی از کالاها، اظهار کرد: با توجه به آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار استان گیلان نرخ بعضی از اقلام پر مصرف در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

وی با بیان اینکه قیمت این اقلام همانند زولبیا و بامیه، آش و حلیم بر اساس درجه بندی و کیفیت محصول است، افزود: بر این اساس قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه ممتاز ۴۳ هزار تومان، هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک ۳۸ هزار تومان و زولبیا و بامیه درجه دو نیز هر کیلو ۳۴ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نقدی با بیان اینکه قیمت هر کیلو آش ممتاز ۴۸ هزار تومان، درجه یک ۴۰ هزار و درجه دو نیز هر کیلو ۲۹ هزار تومان تعیین شده است، گفت: قیمت حلیم نیز ممتاز هر کیلو ۳۷ هزار تومان، درجه یک هر کیلو ۳۲ هزار تومان و درجه دو نیز کیلو ۲۸ هزار تومان اعلام شده است.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای صنفی باید تابلو و نشانی که به عنوان واحد صنفی ممتاز و درجه یک از طرف اتاق اصناف و اتحادیه انتخاب شده‌اند را نصب کنند، اضافه کرد: با نصب این نشان شهروندان می‌دانند که این واحد صنفی دارای چه درجه‌ای است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گیلان ادامه داد: با توجه به اینکه نیاز مصرف برخی از اقلام همانند شیرینی جات، مواد پروتئینی و لبنی از سوی شهروندان در ماه مبارک رمضان افزایش می‌یابد از امروز همزمان با آغاز ماه طرح تشدید نظارت از بازار با حضور سازمان صمت، اصناف و تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان بازار رصد بیشتری خواهد شد، افزود: از همه متصدیان امور واحدهای صنفی می‌خواهیم در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با شهروندان نیز مساعدت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار