کد خبر : 92721
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402- 15: 14

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

افتتاح فروشگاه حجاب برتر در رشت / ۲۰ برنامه فرهنگی در دهه کرامت اجرا می شود

افتتاح فروشگاه حجاب برتر در رشت / ۲۰ برنامه فرهنگی در دهه کرامت اجرا می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی شاخص در دهه کرامت خبر داد و گفت: یک فروشگاه حجاب برتر به منظور تسهیل در تأمین البسه اسلامی در رشت افتتاح شد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: مناسب‌های مذهبی و فرهنگی فرصت مناسبی برای خودشناسی و خداشناسی است.

 

وی با اشاره به فضیلت‌های دهه کرامت افزود: نگاه اعتقادی، عرفانی و معرفتی به ایام چون دهه کرامت بسیار اهمیت دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی شاخص در دهه کرامت خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و بصیرتی به مناسبت گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت در مناطق مختلف گیلان در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام مهدوی به تشریح برنامه‌های دهه کرامت در گیلان پرداخت و بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن‌های مختلف، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودک و نوجوان، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین، برگزاری نمایشگاه کتاب و پویش کتابخوانی و توزیع بسته‌های معیشتی تنها بخشی از برنامه‌های دهه کرامت در گیلان است.

 

وی با بیان اینکه دختران موفق گیلانی در عرصه‌های مختلف تجلیل می‌شوند، افزود: برپایی کارگاه‌های مهارتی تربیت ویژه دختران و همچنین تشکیل نمایشگاه دستاوردهای دختران ایران در عرصه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با گرامیداشت سوم خرداد و همچنین ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره)، بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ارزشمندی به مناسبت سوم خرداد و ارتحال حضرت امام (ره) با حضور مهمانان کشوری در گیلان برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام مهدوی از بازگشایی فروشگاه حجاب برتر در رشت خبر داد و اضافه کرد: این فروشگاه به منظور تسهیل در تأمین البسه حجاب اسلامی در رشت بازگشایی شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسین یکشنبه , ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

کاش به جای بعضی از برنامه ها که خروجی چندانی نداره نمایشگاه پوشش اسلامی با محوریت چادر و مقنعه در برنامه می بود که ما دو دویست واسه یه چادر ندیم ، که بدحجاب‌ها و اراذل یک و پانصد بدن لخت بشن

رفتن به نوار ابزار