کد خبر : 74283
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400- 46: 15

امام جمعه رشت:

افرادی دست پاک و با تقوا در تصدی های مدیریتی گیلان قرار دهید/ شهر را در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) سیاه پوش کنید

افرادی دست پاک و با تقوا در تصدی های مدیریتی گیلان قرار دهید/ شهر را در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) سیاه پوش کنید

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حضرت فاطمه سلام الله علیها الگو و اسوه برای همه مردم به ویژه مسئولان است و همه دستگاه ها به ویژه شهرداری باید در این ایام شهر را سیاه پوش کنند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: تقوای الهی در راس همه امور است.

وی به نخستین سالگرد ارتحال علامه محمدتقی مصباح یزدی مصادف با ۱۲ دی ماه جاری اشاره کرد و افزود: علامه محمدتقی مصباح یزدی از شاگردان علامه طباطبایی و آیت الله عظما بهجت بود و این مرد بزرگ حق بسیاری نسبت به حوزویان دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نشست وین همزمان با ۱۲ دی ماه جاری برگزار می شود، تصریح کرد: نشست وین دیگر برجامی نیست بلکه نشست رفع تحریم ها علیه ملت ایران است.

آیت الله فلاحتی به نامه رئیس سازمان نگون بخت موساد به رهبران آمریکا و کشورهای اروپایی مبنی بر تهدید ایران اشاره کرد و گفت: اروپا و آمریکا به دنبال توافق موقت هستند.

برداشتن تحریم های برجامی خواسته ملت ایران در نشست وین است

وی با اشاره به خواسته ملت ایران در نشست های برجامی، بیان کرد: آنچه را که در برجام گفتید به آن عمل کنید، تحریم های برجامی را برداشته و دست از ملت های مسلمان بردارید.

نماینده ولی فقیه در گیلان به موفقیت مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی به ویژه آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: این امر نشان می دهد اگر در هر نشستی مقاومت کنیم و اجازه ندهیم دشمن در جنگ روایت ها موفق شود به پیروزی می رسیم.

جنگ اراده ها موجب موفقیت ملت ایران شد

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آمریکا دیگر به استیصال رسیده است، خاطرنشان کرد: تنها امری که به موفقیت می رسد جنگ اراده هاست و تاکنون ملت ایران در جنگ اراده ها پیروز بوده و خواهد بود.

وی، ملت ایران را مردمی آگاه، بصیر و عاقل خواند و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون در جنگ اراده ها موفق بوده و آمریکایی ها در غرب آسیا در حال فرار هستند.

نام پر آوازه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مایه امید برای دلدادگان مقاومت و ذلت برای استکبار جهانی شده است

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت سردار دل ها و سید شهیدان مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مصادف با ۱۳ دی ماه جاری، بیان کرد: نام پر آوازه این شهید مایه امید برای اهالی دلدادگان و اهالی مقاومت و سبب ذلت برای استکبار جهانی شده است.

شهر را در سالروز شهادت فاطمه سلام الله علیها سیاه پوش کنید

آیت الله فلاحتی به سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مصادف با ۱۶ دی ماه جاری اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه سلام الله علیها الگو و اسوه برای همه مردم به ویژه مسئولان است و همه دستگاه ها به ویژه شهرداری باید این ایام شهر را سیاه پوش کنند ضمن اینکه همه خود را موظف می دانیم در این ایام عزاداری کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان در جا به جایی مدیریت ها باید رعایت تقوای الهی را داشته باشند، تصریح کرد: افراد پاک طینت، دست پاک، مومن و با تقوا را در تصدی های مدیریتی گیلان قرار دهید زیرا این تقواست که انسان را بیمه می کند.

پذیرش عبادت بندگان در سایه مودت اهل بیت علیه السلام است

نماینده ولی فقیه در گیلان پیرامون حقوق امامان معصوم نسبت به انسان ها در راستای سبک زندگی اسلامی، خاطرنشان کرد: یکی از حقوق امامان بر انسان ها، حق مودت و محبت محسوب می شود بنابراین بر هر انسانی لازم است اهل بیت پیامبر صلی الله وآله وسلم را دوست داشته باشد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه تمام موجودات هستی به وجود اهل بیت زنده هستند، اظهار کرد: پذیرش عبادت بندگان در سایه مودت اهل بیت علیه السلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار