کد خبر : 3844
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1395- 28: 21

افزایش حدود ۵۰ درصدی بودجه شهرداری رودسر در سال ۹۵

افزایش حدود ۵۰ درصدی بودجه شهرداری رودسر در سال ۹۵

شهردار رودسر از افزایش حدود ۵۰ درصدی بودجه شهرداری این شهر در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش در گیلان، خداداد قنبرزاده اظهار داشت: بودجه امسال شهرداری رودسر ۱۵۰ میلیارد ریال است که در مقابل بودجه ۱۰۴ میلیارد ریالی این شهرداری افزایشی حدود ۵۰ درصد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد بودجه عمرانی و ۴۰ درصد نیز به‌صورت جاری است، افزود: بیش از ۳۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری بر اساس پیش‌بینی بودجه ۹۵ اجرا می‌شود.

قنبرزاده احداث پل‌های صیدرمحله، پل بعثت در منطقه شهرک بعثت به شهرک ولیعصر، پل مسیر کوچه شهید نژادکریم، آسفالت همه مسیرهای منتهی به ساحل، روشن شدن وضعیت راه ۳۵ متری باقرآباد به سمت خیابان شهدا، ادامه پروژه برق‌رسانی روفوژمیانی میدان معلم تا منتهی الیه محدوده شهر رودسر(ورودی از سمت شرق ) را از جمله طرح‌های عمرانی در سال ۹۵ برشمرد.

وی آماده‌سازی پارک‌های محلات و شهربازی بزرگ شهر رودسر، واگذاری کارخانه کمپوست رودسر با ظرفیت روزانه بیش از ۱۰۰ تن زباله و پیگیری و آماده‌سازی استخر شنای رودسر را هم جزء طرح‌هایی برشمرد که امسال با واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی وضعیتشان مشخص می‌شود.

قنبرزاده بازگشایی معابر، روکش آسفالت خیابان چافجیر، آسفالت کوچه‌های شهرک شهید رجایی، لوله‌گذاری آب‌های سطحی خیابان شهدا، آماده‌سازی پارک‌های جنگلی انتهای خیابان شهدا و گسکرمحله، فرش موزاییک باند شمالی بازار ماهی فروشان، ترمیم فرش موزاییک از پل غربی خیابان انقلاب تا میدان شهرداری و واگذاری بخشی از ساحل رودسر به بخش خصوصی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ساحل رودسر را دارند را از دیگر اقدامات این شهرداری در سال ۹۵ خواند.

وی نصب تلویزیون شهری را از دیگر اقدامات شهرداری رودسر خواند و گفت: این کار با هدف ساماندهی تبلیغات در سطح شهر به‌صورت دیجیتال و متمرکز و همچنین اطلاع‌رسانی به روز در قالب پخش تیزرهای تبلیغاتی و پیام‌های مناسبتی انجام می‌شود.

شهردار رودسر از ایجاد نمایشگاه دائمی گل و گیاه در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع جنب کمربندی شهر رودسر خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه در راستای اقدام و عمل در قالب اقتصاد مقاومتی احداث می‌شود که با احداث آن، ضمن برگزاری نمایشگاه دائمی،گل‌ها و گیاهان تولیدی جهت مصارف سطح شهر استفاده می‌شود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار