کد خبر : 27148
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

افزایش پرونده‌های طلاق ارجاعی به بهزیستی گیلان نگران‌کننده است

افزایش پرونده‌های طلاق ارجاعی به بهزیستی گیلان نگران‌کننده است

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: در سال گذشته ۳۶ هزار پرونده طلاق توسط دادگستری به این سازمان معرفی شده که تعداد آن به طور نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا پارسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت اظهار داشت: سازمان بهزیستی با هدف حمایت از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست و همچنین تامین بخشی از رفاه اجتماعی معلولان تشکیل شده است.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه 40 هزار معلول تحت پوشش این سازمان است عنوان داشت: از این تعداد 10 هزار نفر معلول ذهنی، 4 هزار نفر نابینا و 6 هزار نفر ناشنوا هستند.

وی با اعلام اینکه استان گیلان دارای 37 مرکز شبانه‌روزی بهزیستی است خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 100 نفر از معلولان به طور شبانه‌روزی در این مراکز زندگی می‌کنند.

پارسی با اشاره به اقدامات خیران گیلانی در راستای حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی گفت: در حال حاضر هزار و 400 کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی گیلان هستند که 340 نفر از آنان در خانه‌های شبانه‌روزی سکونت دارند.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با اعلام اینکه این سازمان 20 خانه شبانه‌روزی برای نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در استان گیلان دارد افزود: 7 مورد از این خانه‌ها در رشت قرار دارد.

وی با بیان اینکه 14 هزار و 500 از خانواده‌های بی‌سرپرست تحت پوشش بهزیستی گیلان هستند تصریح کرد: 2 هزار نفر از زندانیان آزاد شده بی‌سرپناه و کودکان کار تحت پوششش این سازمان هستند.

پارسی سازمان بهزیستی را سازمانی مظلوم دانست که نیازمند حمایت خیران است و افزود: در سال گذشته 36 هزار پرونده طلاق توسط دادگستری به این سازمان معرفی شده که متاسفانه تعداد آن به طور نگران کننده‌ای در حال افزایش است.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با اعلام اینکه 48 هزار معتاد تحت چوشش خدمات درمانی بهزیستی گیلان هستند خاطرنشان کرد: سال گذشته 27 میلیارد تومان اعتبار در راستای اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار