کد خبر : 68227
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400- 36: 12

رئیس اورژانس گیلان:

افزایش ۴۴ درصدی مأموریت های اورژانس گیلان

افزایش ۴۴ درصدی مأموریت های اورژانس گیلان

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به افزایش ۴۴ درصدی مأموریت های این سازمان طی سه ماه گذشته، گفت: مشکلات قلبی و تنفسی بیشترین آمار در مأموریت های اورژانس داشته است.

به گزارش گیلانستان، پیمان اسدی از افزایش ۴۴ درصدی مأموریت اورژانس استان خبر داد و گفت: در بین موضوعات مختلف مشکلات قلبی و تنفسی بیشترین آمار را در علت اعزام نیروهای اورژانس داشته است.

اسدی ادامه داد: طی سه ماه گذشته ۲۷ هزار و ۸۱۵ مأموریت از سوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان انجام گرفت که رشد ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی افزود: از مجموع مأموریت‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان، ۲۲ هزار و ۴۷۴ مورد غیر تصادفی و پنج هزار و ۳۴۱ مورد نیز مربوط به تصادفات جاده‌ای بود.

رئیس اورژانس گیلان با بیان اینکه از مجموع مأموریت‌های انجام شده ۱۶ هزار و ۲۳۲ مأموریت منجر به بستری افراد شد، اضافه کرد: بیشترین مأموریت‌ها مربوط به مشکلات تنفسی و قلبی بوده است.

اسدی با اشاره به امدادرسانی اورژانس گیلان به ۱۰ مورد حادثه مربوط به غرق شدگی در این مدت، گفت: ۹ مورد از امدادرسانی‌ها در پی حادثه غرق شدگی منجر به بستری و یک مورد خدمات رسانی در محل انجام گرفت.

وی تصریح کرد: هزار و ۴۳۳ مأموریت مشکوک به کرونا نیز طی سه ماه گذشته در این استان از سوی این مرکز انجام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار