کد خبر : 1412
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۱۴

اقدام تأمل برانگیز صدا و سیمای گیلان در پخش سخنرانی آقای م.م !

اقدام تأمل برانگیز صدا و سیمای گیلان در پخش سخنرانی آقای م.م !

متأسفانه پخش برنامه‌ها و گزارشاتی که جنبۀ روساختی دارد بسیاری از علاقمندان به نظام مقدس اسلامی را نگران کرده است.

به گزارش در گیلان، ماه محرم یادآور حماسۀ خونرنگ حسینی است که درآن درس شجاعت، مقاومت و اقتدار برای احیای فریضۀ امر به معروف و نهی از منکر را به آحاد بشریت هدیه می‌دهد.

در این ماه پرعظمت همه دلهای مشتاق که برای اقامۀ عزای حسینی مراسم عزا برپا نموده‌اند فرصتی گرانبهاست تا بر لزوم تمسک به آموزه‌های خاندان مطهر پیامبر اکرم(ص) تأکید ورزیم. این توسل و تمسک سلاحی مقاوم برای مقابله با هجمۀ وسیعی است که رسانه‌های غربی و دشمنان اسلام بر ساحت اجتماع مسلمین به ویژه جوانان این مرز و بوم گسیل داشته‌اند. در این مقاومت مدبرانه نقش رسانۀ ملی بارزترین و مهمترین است.

تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با مسئولان صدا و سیما و برای محتوایی ساختن برنامه‌ها، بهره‌مندی از کارشناسان خبره در ساخت و اجرای برنامه‌های این دانشگاه فراگیر بر اهمیت نقش بی‌بدیل صدا و سیما اشاره دارد. صدا و سیمای مراکز استانها نیز باید علمدار حرکتی پوینده و جهت‌بخش باشندکه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

بی‌تردید حضور افراد برجسته و خبره در صدا و سیمای مرکز گیلان به ویژه در برنامه‌هایی که صبغۀ مذهبی و آئینی دارد، نشان از درایت مدیریت فهیم آن است. بحمدالله با حضور ریاست فعلی سازمان در گیلان بارقه‌های امید برای گسترش مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و شناسایی ظرفیت‌های استان دو چندان شده است، اما متأسفانه پخش برنامه‌ها و گزارشاتی که جنبۀ روساختی دارد بسیاری از علاقمندان به نظام مقدس اسلامی را نگران کرده است.

پخش سخنرانی کسانی که سابقه حوزوی و سابقه وعظ و خطابه نداشته‌اند بسیار تأمل برانگیز است! اگر کسانی بخواهند به اصرار و صرفاً برای نشان دادن خودشان برنامه‌هایی را اجرا نمایند جفای آشکار به آرمان نظام مقدس اسلامی است. بدون تردید مدیریت رسانه ملی بر استفاده از سخنوران و گویندگان فاضل، خوشنام، انقلابی و دلسوز تأکید داشته‌اند اما گویا در استان گیلان سیاست دیگری اتخاذ می‌گردد که موجب ناراحتی بسیاری از اشخاص فرهنگی و انقلابی شده است.

لازم است صدا و سیمای مرکز گیلان پاسخگو باشد، که چگونه است در اطلاع‌رسانی‌ها افرادی مشخص برای سخنرانی در یک دهه و در مکانی معلوم معرفی می‌شوند و افرادی دیگر به‌دنبال مقاصدی دیگر از این رسانه بهره‌برداری می‌نمایند؟ آیا صدا و سیما نباید به تأثیرگذاری برنامه‌های خویش اهتمام ورزد؟ پخش چنین برنامه‌ها در کدام درجۀ کیفی قرار می‌گیرد؟ آیا ریاست محترم صدا و سیمای مرکز گیلان می‌تواند از پخش چنین برنامه‌هایی دفاع نماید؟ سخنان خطباء و گویندگان استان گیلان در رسانه ملی چگونه ارزیابی می‌شود؟/ احرارگیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار